Miniladowarki Bobcat

Ambitne plany rozwojowe CIECH Sarzyna Priorytetem rozbudowa portfolio produktów oraz ekspansja zagraniczna

W perspektywie średnio-okresowej, CIECH Sarzyna planuje oprzeć rozwój obszaru AGRO na badaniach i rozbudowie portfolio produktów oraz ekspansji zagranicznej skoncentrowanej na najbardziej efektywnych kierunkach. CIECH Sarzyna będzie także systematycznie rozwijać swoje działania marketingowe i ciągle doskonalić sieć dystrybucji oraz sprzedaży.

Na specjalnej konferencji prasowej w Nowej Sarzynie, przedstawiciele Spółki podsumowali najważniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy w obszarze AGRO i przedstawili plany na przyszłość. Wśród najważniejszych osiągnięć wymieniono m.in. podwojenie wartości eksportu, wprowadzenie na początku 2016 roku nowej linii produktowej w kategorii Dom & Ogród – ZIEMOVIT – obejmującej produkty do pielęgnacji działek, ogrodów czy roślin balkonowych, premiery nowych produktów dla rolników, znaczący rozwój sił sprzedaży oraz udane kampanie reklamowe sztandarowych marek największego polskiego producenta środków ochrony roślin – grupy produktów Chwastox  oraz  Agrosar.

Do 2021 roku największy polski producent środków ochrony roślin zamierza wprowadzić do swojej oferty w obszarze AGRO około 50 nowych produktów – głównie herbicydów i fungicydów. CIECH Sarzyna planuje również rozszerzenie swojego portfolio o nowe insektycydy i zaprawy. Już dziś asortyment Spółki obejmuje ponad 40 produktów AGRO, zaspokajających różne potrzeby rolników, ogrodników i działkowców.

CIECH Sarzyna, która w ostatnim czasie podwoiła eksport swoich produktów AGRO, planuje dalszą ekspansję zagraniczną. W najbliższym czasie Spółka zamierza skoncentrować swoje działania w tej sferze na wzbogaceniu obecnej oferty produktowej o nowe molekuły i innowacyjne rozwiązania, odpowiadające na wyzwania związane z ograniczeniami w stosowaniu środków ochrony roślin, narzucane przez Komisję Europejską.

Dołączamy do naszej oferty nowe technologie zastosowań środków ochrony roślin w obrębie głównych upraw, koncentrując się na problemach rolników, najbardziej istotnych pod względem ekonomicznym. Strategia ta jest odpowiedzią na prognozy i tendencje rynkowe oraz obecną, ciężką sytuację w popycie na środki ochrony roślin, jaką odnotowały wszystkie firmy o zasięgu europejskim i globalnym w sezonie 2016 – mówi Mariusz Grelewicz, Prezes CIECH Sarzyna.

Spółka prowadzi procesy rejestracyjno-rozwojowe, których zwieńczeniem będzie wprowadzenie nowych produktów na poszczególne rynki w latach 2021-2022. Tylko w 2016 roku CIECH Sarzyna zakończyła 30 procesów rejestracyjnych na rynkach zagranicznych, rozpoczynając jednocześnie 18 nowych procesów rejestracyjnych, dla których przewidywany termin wejścia na rynek to lata 2019-2020. Warto podkreślić, że w 2016 roku Spółka zarejestrowała swoje produkty na 8 rynkach: w Hiszpanii, UK, Holandii, Słowacji, Czechach, Macedonii, Słowenii i Iranie.

Przedstawiciele Spółki poinformowali również, że w 2017 roku planują wprowadzić na polski rynek dwie nowości w obszarze AGRO - Chwastox Complex 260 EW, selektywnie działający środek przeznaczony do zwalczania chwastów dwuliściennych w uprawach zbóż oraz na


Źródło: Biuro Prasowe CIECH S.A.
Data dodania: 2017-03-05
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl