Targi Anuga odbywają się co 2 lata w Kolonii (Niemcy) i są to największe targi spożywcze w Europie oraz najważniejsza na świecie platforma biznesowa dla międzynarodowego przemysłu spożywczego. Ponad 7 400 firm z 107 krajów, prezentowało produkty spożywcze z całego świata. Około 165 000 zwiedzających z 198 krajów zapewniło pełne hale. Szczególnie istotny był bardzo wysoki udział przedstawicieli biznesu wśród zwiedzających, dzięki czemu zarówno kupujący jak i wystawcy bardzo wysoko ocenili jakość targów. Targi otworzyła Minister Christina Schule Föcking, a gościem honorowym podczas otwarcia był indyjski minister ds. przemysłu przetwórstwa żywności, I.E. Smt. Harsimrat Kaur Badal. Indie były krajem partnerskim Anuga 2017.
Targi Anuga 2017 dla członków Polskiej Izby Mleka okazały się bardzo owocne. Wspólne stoisko PIM cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i było centralnym punktem B2B polskiej branży mleczarskiej. Live cooking z polskich produktów mleczarskich oraz pokazy art-coffee baristów przyciągały rzeszę zwiedzających. Podczas tegorocznej edycji targów polskie firmy mleczarskie przeprowadziły szereg spotkań biznesowych, a wiele z nich skutkowało podpisaniem lukratywnych kontraktów z importerami.
Formuła wspólnego stoiska członków Polskiej Izby Mleka, wizualizacja oraz organizacja spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, zarówno ze strony uczestników, kontrahentów biznesowych jak i nawet kadry zarządzającej firmy Koelnmesse – organizatora największych imprez targowych na świecie, m.in. Anuga, Anufood, Annapoorna, Thaifex.
„Sukces formuły wspólnego stoiska wynika z ciężkiej pracy i doskonałej współpracy pomiędzy zespołem PIM a firmami uczestniczącymi w wydarzeniu. Oczywiście zawsze wychodzimyz założenia że może być lepiej, także na pewno będziemy tą formułę rozwijać i wraz z członkami Polskiej Izby Mleka wypracowywać nowe rozwiązania by ekspozycja polskiej branży mleczarskiej była funkcjonalna i atrakcyjna wizualnie.” – podsumował Daniel Dojlidko, kierownik ds. administracyjnych Polskiej Izby Mleka.
Udział delegacji polskiej branży mleczarskiej w Targach Anuga 2017 możliwy był dzięki wsparciu z Funduszu Promocji Mleka.