Miniladowarki Bobcat

Czy już wiesz, co to drób z jakością QAFP? Czyli podsumowanie drugiej odsłony kampanii medialnej "Nowa Jakość w drobiarstwie".


Czy już wiesz, co to drób z jakością QAFP? Czyli podsumowanie drugiej odsłony kampanii medialnej "Nowa Jakość w drobiarstwie".

W połowie lutego zakończyła się druga odsłona kampanii medialnej realizowanej w ramach programu informacyjnego "Nowa Jakość w drobiarstwie". Kampania promująca wysokiej jakości mięso drobiowe z certyfikatem QAFP trwała od 14.01 do 10.02 br. w telewizji, prasie i w Internecie.
Kampania medialna była skierowana przede wszystkim do kobiet między 25 a 55 rokiem życia z co najmniej średnim wykształceniem, mieszkających w miastach. W ramach kampanii telewizyjnej przeprowadzono kampanię spotową w TV. Trzydziesto i piętnastosekundowe spoty można było zobaczyć w największych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN) oraz w wielu stacjach tematycznych: TVP Info, stacjach grupy At Media (m.in. AXN, Ale Kino, Fox Life, TVN 7, TVN Style, Polsat Cafe, TLC i in.). Spoty emitowano także w TVN 24, gdzie były one skierowane do decydentów. W rezultacie tak zwany efektywny zasięg czterotygodniowej kampanii (procent grupy docelowej, który obejrzał reklamę programu przynajmniej 3 razy) wyniósł ponad 76%. Kampania wygenerowała poziom 1033 GRP. Jest to bardzo dobry wynik, który wskazuje, że przekaz kampanii dotarł do szerokiego grona odbiorców.
W ramach kampanii telewizyjnej wyemitowano także plansze sponsorskie. Sponsoringiem były objęte premierowe odcinki popularnych seriali emitowanych w stacji TVP, chętnie oglądanych przez grupę docelową („M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”) oraz weekendowe wydania programu „Dzień dobry TVN”. W sumie wyemitowano 47 plansz sponsorskich.
Kolejnym elementem kampanii telewizyjnej były działania typu „idea placement”. W programie „Studio Weekend” emitowanym w stacji Polsat gościem kącika kulinarnego był Tomasz Sandomierski, koordynator kampanii z ramienia Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej, który wspólnie z kucharzem Mateuszem Gesslerem przyrządzał potrawy z drobiu oraz w interesujący sposób zapoznał widzów z założeniami kampanii oraz zaletami sprawdzonego drobiu ze znakiem QAFP.
Kampania online obejmowała działania VOD na najpopularniejszych portalach: ipla, iplex, tvnplayer, vod.onet.pl, YouTube, artykuły sponsorowane, publikowane na: ugotuj.to, kuchnia.wp.pl, kuchnia.o2.pl a także działania dedykowane prowadzone na portalu gotowanie.onet.pl. Przekaz online dotarł do prawie 7 mln odbiorców.
W ramach działań prowadzonych w kampanii wyemitowano także skierowany do handlowców advertorial w magazynie Hurt i Detal.
Kampania w mediach prowadzona na przełomie stycznia i lutego to dopiero półmetek działań związanych z „Nową Jakością w drobiarstwie”. Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej planowana jest na październik 2013 roku.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają Partner of Promotion, Tailor&Baker oraz dom mediowy Maxus. Budżet kampanii wynosi ok . 4 milionów euro. Połowa tej kwoty pochodzi z dofinansowania UE, reszta ze środków krajowych i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.


***
Celem kampanii „Nowa Jakość w drobiarstwie” jest poinformowanie konsumentów o Programie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Qality Assurance for Food Products), a przez to uwrażliwienie na wysoką jakość mięsa, którą gwarantuje znak QAFP. Kampania informuje, że system QAFP określa standardy produkcji mięsa drobiowego, obejmujące zasady żywienia, w tym całkowity zakaz stosowania antybiotyków, hormonów i stymulatorów wzrostu, kontrolę na każdym etapie produkcji oraz ochronę dobrostanu zwierząt i środowiska naturalnego. Głównym przekazem kampanii jest uświadomienie, że kupowanie mięsa drobiowego ze znakiem jakości QAFP, daje gwarancję wysokiej jakości.

 



Źródło: Biuro prasowe kampanii Sprawdzony Drób
Data dodania: 2013-03-05
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl