Firma Kubota przekazuje kluczyki do dwutysięcznego ciągnika

Na targach AGRO SHOW 2013 w Bednarach marka Kubota świętowała kolejny jubileusz. Na stoisku marki Kubota przekazano nabywcy kluczyki do dwutysięcznego ciągnika Kubota sprzedanego w Polsce.

Duże zainteresowanie pomarańczowymi traktorami to wynik zmian strategii sprzedaży wprowadzonych po otwarciu polskiego przedstawicielstwa koncernu Kubota. Ich cel stanowiło ułatwienie zakupu oraz eksploatacji pomarańczowych traktorów. Dlatego obniżono ceny maszyn i części zamiennych oraz zwiększono liczbę motogodzin w ramach gwarancji. W ostatnim czasie Japończycy z Kuboty poszli o krok dalej, zezwalając na znacznie rzadsze niż do tej pory przeglądy w ciągnikach o mocy 60 KM i więcej.

Najlepsza jakość na 2000 procent

We wrześniu sprzedano dwutysięczną maszynę Kubota na polskim rynku. Wydarzenie to miało miejsce zaledwie po 21 miesiącach od przekazania ciągnika nr 1000 w grudniu 2011 roku. Fakt, że drugi tysiąc ciągników Kubota sprzedano dokładnie cztery razy szybciej niż pierwszy, świadczy o tym, w jak szybkim tempie wzrasta świadomość zalet ciągników marki Kubota wśród polskich klientów. Dziś rolnicy doskonale zdają sobie sprawę, skąd pochodzą pomarańczowe traktory, słyszeli o ich niezawodności i wysokiej jakości. To duży sukces przedstawicieli japońskiej marki, efekt wieloletniej pracy i precyzyjnej strategii.

Japończycy mają bardzo ambitne plany rozwoju marki Kubota w Europie, a Polska stanowi dla nich kluczowy rynek. Dlatego ogromnie cieszymy się, że nad Wisłą pracuje już 2000 maszyn Kubota. Tym bardziej że każdy kolejny niezawodny pomarańczowy ciągnik widoczny na rodzimych polach przyczynia się do sprzedaży kolejnych maszyn, ponieważ japońska jakość stanowi najlepszą reklamę – powiedział Pan Maciej Rujner, Dyrektor Zarządzający marki Kubota w Polsce.

Nowe maszyny, nowe wyniki

Kilka miesięcy temu traktory z literą „K” na masce weszły do pierwszej dziesiątki najczęściej wybieranych marek ciągników rolniczych w Polsce, a kierownictwo polskiego oddziału firmy Kubota liczy, że zagości tam już na stałe. Rolnicy chętnie sięgają po flagową maszynę Kubota – wprowadzony pod koniec ubiegłego roku M135GX przeznaczony do rolnictwa uprawowego. Znacznie wzrosło także zainteresowanie ciągnikami wyspecjalizowanymi. Kubota L5040 − maszyna kierowana do sadownictwa − była w pierwszym półroczu bieżącego roku najczęściej kupowanym ciągnikiem sadowniczym. Dostrzegając te tendencje, marka Kubota zadecydowała o wypuszczeniu na rynek nowej maszyny sadowniczej M8540N o mocy 88 KM, która była zapowiadana już na wiosnę, ale po raz pierwszy pokazano ją na AGRO SHOW. Czy zawojuje ona rynek? Jedno jest pewne – odliczanie do rejestracji trzytysięcznego ciągnika już jest rozpoczęte.



Źródło: AdAgri sp. z o.o.
Data dodania: 2013-09-25

Galeria zdjęć

 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl