Magazyn Franczyza&Biznes opisujący rynek franczyzowy w Polsce wyróżnił ofertę systemu franczyzowego sklepów rolniczo – technicznych Grene w analizie „25 najbardziej trafionych franczyz w Polsce”
Oferta franczyzy sklepów rolniczo – technicznych Grene funkcjonuje już na rynku małych miejscowości i wsi od blisko trzech lat. Przez ten czas firma podpisała 35 umów, uruchamiając już 30 sklepów. Tym samym cała sieć liczy 120 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Tempo rozwoju, kompletność dokumentacji franczyzowej, zakres usług świadczonych przez franczyzodawcę, właściciela marki Grene oraz partnerski model współpracy zwrócił uwagę specjalistów na co dzień zajmujących się problematyką franczyzy i odpowiedzią na fundamentalne pytanie: „W co zasadniczo opłaca się inwestować w dzisiejszych czasach?”
Choć gros asortymentu w sklepach rolniczo – technicznych Grene skierowana jest przede wszystkim do rolników, ogrodników, sadowników czy leśników, szczególnie w obszarze eksploatacji maszyn i urządzeń, w tym dostarczania wysokiej jakości części zamiennych, coraz większą sprzedażą w sklepach charakteryzuje się asortyment uniwersalny, artykuły ogrodnicze, elektronarzędzia, myjki ciśnieniowe oraz szereg drobniejszych artykułów potrzebnych każdemu, kto posiada dom, działkę, warsztat, czy tez niewielką firmę transportową, usługową lub zakład produkcyjny. Sieć sklepów Grene ma bowiem potężnego dostawcę, lidera europejskiego rynku artykułów rolniczo – technicznych holenderską grupę Kramp, która odpowiada za najszerszą dostępność (ponad 700.000 artykułów w stałej ofercie), jakość i niezawodność produktów oraz co niezwykle ważne dla franczyzobiorców – najlepsze na rynku warunki handlowe. Dzięki temu sklepy sieci Grene są atrakcyjną propozycją dla lokalnych przedsiębiorców, aby pod silną marką budować własny biznes i na nim godziwie zarabiać.
Jak wyjaśnia Leszek Niewiedziała wyróżnienie oferty Grene na rynku systemów franczyzowych to efekt ciężkiej pracy całej organizacji, aby skonstruowany system był łatwo przyswajalny przez przedsiębiorców, którzy dotychczas nie mieli doświadczeń w tej specjalistycznej branży, a jednocześnie elastyczny, aby skutecznie reagować na różne uwarunkowania rynków lokalnych.
Aby uruchomić sklep Grene należy dysponować lokalizacją o powierzchni sklepu nie mniejszej niż 200 metrów kwadratowych, znajdującej się w miejscowości, gdzie występuje produkcja rolnicza (czyli poza niewielkimi wyjątkami – obszar całego kraju), posiadać środki finansowe w kwocie ok. 350 tys. zł. (wyposażenie i zatowarowanie sklepu) oraz akceptować zasady franczyzy. Ważnym argumentem przy podejmowaniu decyzji o otwarciu sklepu będzie prowadzenie dotychczasowej działalności skierowanej do sektora rolniczego, bowiem w ten sposób łatwiej i szybciej sklep pozyska grono zadowolonych klientów. Więcej informacji można znaleźć na stronie franczyza-grene.pl lub publikacji online „Kompleksowa koncepcja sklepu GRENE”.
Dowiedz się więcej o firmie Grene Sp. z o.o.