Miniladowarki Bobcat

GARDENA partnerem warszawskiego projektu "Miasto i Ogród"

Już 24 maja rusza projekt "Miasto i Ogród" na terenie dawnej Fabryki Norblina przy ul. Żelaznej 51/53 w Centrum Warszawy. Jego ideą jest urban farming, czyli miejskie ogrodnictwo oraz edukacja nt. nowoczesnego eko-ogrodnictwa, tradycyjnych metod upraw oraz życia w harmonii ze środowiskiem naturalnym. Marka GARDENA została jednym z partnerów tego przedsięwzięcia, którego inicjatorem i  mecenasem jest marka BMW i.

Ogród miejski wystartuje 24 maja i będzie dostępny dla wszystkich 7 dni w tygodniu, aż do 5 października. W ogrodzie będzie możliwość sadzenia i uprawiania roślin, warzyw i ziół. Ogród będzie stanowić miejsce, w którym każdy będzie mógł podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami oraz wiedzą na temat uprawy roślin i ziół. Każda chętna osoba będzie miała do dyspozycji narzędzia do pielęgnacji ogrodu marki GARDENA, nasiona i sadzonki. Dodatkowo chętni otrzymają wsparcie dyżurujących animatorów oraz doradztwo ogrodnika w każdy weekend oraz w środy. Ogród będzie dostępny od poniedziałku do piątku od 12 do 19, natomiast w weekendy od 10 do 18.

Ogród został zaprojektowany w taki sposób, aby każda osoba mogła znaleźć coś dla siebie. Pierwsza część – społeczna - ogrodu stanowi miejsce, w którym każdy może pielęgnować wspólny ogród. Zostanie tam również wyznaczone miejsce pod uprawy lokalnej społeczności m. in. uczniów pobliskich szkół, czy seniorów. Drugą część stanowi kilkadziesiąt ogródków imiennych przeznaczonych dla indywidualnych ogrodników, którzy swoją chęć pozyskania takiego terenu w miejskim ogrodzie zgłaszają przez platformę Facebook na profilu „Miasto i Ogród". Użytkownicy zostaną wylosowani pośród chętnych oraz podczas imprezy inauguracyjnej. Nabór trwa od 30 kwietnia i będzie sukcesywnie powtarzany w miarę dostępnych ogródków.

„Cieszymy się, że możemy wesprzeć projekt „Miasto i Ogród", który wpisuje się w trend urban farmingu. Marka GARDENA wspierając partnersko projekt pragnie, aby lokalna społeczność skorzystała dzięki tej inicjatywie nie tylko uprawiając ogródek miejski, ale również czerpiąc wiedzę ekspertów na temat uprawy i świadomości życia w zgodzie z naturą. Mamy nadzieję, że narzędzia do pielęgnacji ogrodu marki GARDENA sprawią wiele przyjemności gościom odwiedzającym to miejsce. Mamy nadzieję, że to innowacyjne przedsięwzięcie zasieje modę na miejskie ogrody także w innych miastach" – mówi Marta Winiarek-Miętus, rzecznik prasowy firmy Husqvarna.

Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w projekcie. Startujemy 24 maja.

O marce

Od prawie 20-lat produkty marki obecne są na polskim rynku. Od połowy lat 90-tych dystrybucja na terenie kraju realizowana była przez spółkę Gardena Polska, w ramach Grupy Gardena - niemieckiego producenta narzędzi i urządzeń ogrodniczych oraz systemów nawadniających. Marka systematycznie powiększała swój udział w rynku. Powstała szeroka ogólnopolska sieć dystrybucji jej produktów. Przez lata GARDENA zdobyła uznanie polskich konsumentów, czego wyrazem są przyznane nagrody i wyróżnienia dla marki, w tym dwukrotnie otrzymany Laur Konsumenta. Od końca 2008 roku GARDENA jest jedną z marek znajdujących się w portfolio międzynarodowej firmy Husqvarna – zaliczanej do grona najstarszych i największych firm technicznych na świecie.

 



Źródło: Biuro Prasowe GARDENA
Data dodania: 2014-05-21

Galeria zdjęć

 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl