Jesień pod znakiem maszyn Husqvarna

Ciągle trwa jesienna odsłona kampanii firmy Husqvarna - producenta maszyn do pielęgnacji terenów zieleni. Celem planowanych działań jest prezentacja nowości z oferty produktowej jesień 2013 - zima 2014.

Od października 2013 r. trwa kampania reklamowa firmy Husqvarna. W pierwszym etapie komunikacji działania obejmowały emisję spotów reklamowych, które były emitowane w kilku największych stacjach ogólnopolskich takich jak: TVP, Polsat, TVP Info oraz w grupie kanałów Polsat Mix (Polsat 2, Polsat Play, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, ATM Rozrywka, AETN History, AETN CIP, Superstacja, Viasat Explorer, Viasat History, BBC Knowledge) oraz TVN Mix (TVN7, Puls TV, TTV, Puls2). W ramach działań w regionach prowadzone są kampanie w miejscowych stacjach radiowych. Promocja firmy wspierana jest także kampanią internetową. Tradycyjnie koncern zamieszcza także w ramach prowadzonej kampanii reklamy prasowe. Tej jesieni reklamy pojawią się w tytułach branżowych takich jak: Dom Idealny, Wnętrze i Ogród, Agrotechnika, Gazeta Sołecka, Drwal, Nowa Gazeta Leśna, Targowe ABC, Dom z Ogrodem oraz: Wprost, National Geographic i NG Traveler, TopGear czy Ramp. „Każdej jesieni kampanię marketingową wspieramy działaniami reklamowymi. W tym roku skoncentrowaliśmy się na kampanii w stacjach telewizyjnych oraz w mediach drukowanych. Wszystkie działania wspierane są aktywnościami z zakresu PR oraz lokalnymi kampaniami reklamowymi podejmowanymi przez dilerów Husqvarna na terenie kraju” – powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający Husqvarna Poland.

Ponadto, firma Husqvarna wprowadziła sezonową promocję w swoich sieciach dilerskich zamieszczonych w tzw. materiale: Direct Mail. Jego dystrybucja odbywa się poprzez insertowanie prasy, w tym dzienników regionalnych na terenie kraju oraz poprzez dotarcie do klienta bezpośrednio za pośrednictwem sieci kilkuset punktów dilerskich Husqvarna w Polsce. Direct Mail to oferta sezonowa, która proponowana jest klientom dwa razy do roku. Tradycyjnie także i tej jesieni firma uczestniczyła w targach branżowych.

Aktywności niestandardowe…

Husqvarna od wielu lat aktywnie wspierała zawody drwali w całym kraju. Na zawody i Mistrzostwa Świata w 2014 roku już trenują zawodnicy z oficjalnej drużyny „Husqvarna Team”.

Aby edukować kolejne pokolenia drwali w Polsce dbając o bezpieczeństwo pracy w lesie - firma organizuje od lat liczne spotkania edukacyjne w szkołach leśnych w Polsce. Podczas nich, młodzi adepci sztuki leśnej uczą się m.in. bezpiecznej i odpowiedzialnej pracy pilarką oraz dowiadują się o najnowszych rozwiązaniach technicznych zastosowanych w maszynach.

W ramach działań niestandardowych od kilku lat firma Husqvarna angażuje się w aktywności
i współpracę ze strażakami. Już trwają przygotowania do kolejnej edycji mistrzostw: Toughest Firefighter Alive Husqvarna Poland (TFA Husqvarna Poland) w Toruniu, która odbędzie się w czerwcu 2014 roku. Firma aktywnie wspiera zawody strażaków także w Łodzi oraz w Szczecinie.

Na początku lutego 2014 roku odbędzie się VIII edycja międzynarodowych wyścigów psich zaprzęgów Husqvarna Tour 2014 organizowana w Jakuszycach. Tegoroczna gonitwa po raz pierwszy odbędzie się w ramach Pucharu Świata. Na starcie stanie ok. 1000 najlepszych na świecie psów zaprzęgowych.

* * *

Spółka Husqvarna® – największy światowy producent wysokiej klasy urządzeń mechanicznych, przeznaczonych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok, takich jak m.in. pilarki, wykaszarki, kosiarki i traktory ogrodowe. Jest również europejskim liderem w produkcji systemów nawadniających pod marką Gardena, a także wiodącym producentem narzędzi tnących i diamentowych dla przemysłu budowlanego. Przychody netto za 2011 rok osiągnęły poziom 32 miliardów koron szwedzkich, a średnia liczba zatrudnionych pracowników wyniosła około 15.000 osób. Dodatkowe informacje o firmie dostępne są na stronie internetowej firmy

 

 



Źródło: Biuro Prasowe Husqvarna
Data dodania: 2013-11-28

Galeria zdjęć

 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl