Krowa na wypasie poleca kukurydzę na kiszonkę firmy Syngenta

„Krowa na wypasie” to kampania firmy Syngenta, której celem jest promocja odmian kukurydzy na kiszonkę wśród rolników produkujących mleko na Podlasiu i Mazowszu. Odmiany, które polecamy na kiszonkę, to: SY Kardona i SY Amboss – nowości w ofercie na 2015 rok – oraz odmiany: Exapic, Drim, SY Amboss, SY Commandor, SY Milkytop, SY Splitter, SY Respect, SY Unitop, SY Bratisla i NK Magitop.

Odpowiednia kiszonka
Dlaczego wybór odpowiedniej odmiany na kiszonkę jest tak ważny? Pozyskiwana z kukurydzy kiszonka jest podstawową paszą stosowaną w żywieniu bydła mlecznego. Dlatego dobór odmiany na kiszonkę o odpowiednich parametrach jest bardzo istotny – pozwala zapewnić wysokie plonowanie i doskonałą jakość kiszonki, a dzięki temu osiągnąć maksymalne korzyści ekonomiczne.
Wymagania te spełniają mieszańce kukurydzy naszej firmy, które dają wysoki plon zarówno świeżej, jak i suchej masy, a dzięki wysokiej strawności ścian komórkowych zapewniają dużą zawartość energii w paszy. Nasze odmiany wyróżniają się też wczesnym dojrzewaniem kolb i wysoką zawartością cukru, która poprawia smak paszy.

Szczęśliwe krowy
Motywem przewodnim naszej kampanii są kolorowe, wypasione i szczęśliwe krowy. Każda z nich ma indywidualny wzór – są to grafiki nawiązujące do tradycji, lokalnego folkloru, ale także na przykład do sportu. Każda krowa ma też swoją historię, którą dzieli się z rolnikami. Opowiada na przykład, jak bardzo jest zadowolona, że jej gospodarz dba o nią dostarczając jej pełną energii wypasioną kiszonkę z odmian kukurydzy Syngenta.

Nasi partnerzy
Do projektu zaprosiliśmy dwunastu partnerów – to sklepy sprzedające m.in. nasiona kukurydzy. Każdy z nich otrzymał „wypasioną krowę” do ekspozycji w sklepie lub jego okolicy. W ramach projektu zorganizowaliśmy też zimowe szkolenia z rolnikami zaproszonymi przez sklepy. Na spotkaniach prezentowaliśmy kompleksową technologię uprawy kukurydzy Syngenta, czyli polecane odmiany i wyniki ich plonowania oraz produkty pozwalające utrzymać najwyższy standard ochrony: herbicydy Lumax i Elumis oraz nowość na rynku – fungicyd Quilt Xcel.

Komunikacja projektu
W kampanii przewidzieliśmy osiem dodatkowych „wypasionych krów” zamontowanych na tzw. mobilach, które w marcu odwiedzą wszystkie sklepy sprzedające kukurydzę na kiszonkę w województwie podlaskim i mazowieckim. Pojazdy z „wypasionymi krowami” odwiedzają sklepy, by przekazać im materiały reklamowe i zewnętrzny baner zachęcający rolników do wejścia na stronę internetową kampanii www.krowanawypasie.pl gdzie od 9 marca do 6 kwietnia można wygrać jeden z pięciuset wypasionych kubków. Kampania jest wspierana także działaniami w Internecie na portalach branżowych oraz w lokalnych radiostacjach na Podlasiu i Mazowszu. Bądźcie czujni – szukajcie w okolicy wypasionych, kolorowych i szczęśliwych krów Syngenta!



Źródło: Syngenta Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 2015-03-23
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl