Lauingen, 17 czerwiec, 2013; DEUTZ-FAHR naznaczył rozwój technologii rolnictwa innowacyjnością swoich produktów. Kierując się tymi osiągnięciami oraz dążąc do realizacji strategii pozycjonowania, niemiecka marka odnawia swoje logo.
Utrzymanie wartości i cech charakterystycznych wynikających z własnej historii, DEUTZ‑FAHR interpretuje w symbol, opierający się na dynamice i mocy mechanicznej, które najlepiej reprezentują silną, zdecydowaną i ambitną osobowość marki. Symbol narodził się z wieloletniej współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design, które stworzyło stylistykę linii produktów o charakterystycznym i niepowtarzalnym kształcie, podkreślające innowacyjność, technologię i design, wartości reprezentowane przez niemiecką markę.
Uruchomienie logo jest również okazją, aby odnowić ofertę merchandising marki Deutz‑Fahr, tworząc zupełnie nową kolekcję, składającą się z różnych linii specjalnie zaprojektowanych produktów. Zapowiedź pierwszych nowych produktów można zobaczyć na www.collection.deutz-fahr.com , a katalog z pełną ofertą zostanie zaprezentowany na najbliższych targach Agritecnica 2013.
Informacje o SDF:
Grupa SAME DEUTZ-FAHR (SDF), z siedzibą w Treviglio (Bergamo) we Włoszech, jest jednym z czołowych światowych producentów ciągników, kombajnów zbożowych, maszyn rolniczych i silników. Koncern produkuje i sprzedaje produkty na całym świecie pod markami: SAME, DEUTZ-FAHR, LAMBORGHINI Trattori, LAMBORGHINI GREEN PRO, HÜRLIMANN and GRÉGOIRE.
Gama ciągników obejmuje modele o mocy od 23 do 270 KM, z kolei oferta kombajnów zbożowych to modele od 100 do 395 KM. SDF, zatrudniający ponad 3100 pracowników na całym świecie, osiągnął w 2012 roku obroty w wysokości 1187,8 milionów Euro, generując EBIT w wysokości 6,1% przychodów.