Miniladowarki Bobcat

New Holland potwierdza swoją spójną strategię redukcji emisji dla całej gamy modeli Tier 4B

Firma New Holland Agriculture potwierdziła swoją strategię Tier 4B dla całej linii modeli, zapewniającą  nowoczesną technologię redukcji emisji dla całej gamy produktów. Jest to konkretna realizacja planu redukcji emisji opartego na technologii SCR ECOBlue™ od roku 2010 i ponowne potwierdzenie, iż technologia ta stanowić będzie jedyne rozwiązanie dla maszyn o dużej mocy spełniających wymogi norm emisji Tier 4B; ta spójność technologiczna pomiędzy maszynami zgodnymiz normami Tier 4A oraz Tier 4B oznacza, iż użytkownicy maszyn o dużej mocy nie doświadczą żadnych zmian w ich obsłudze.

 

 

  • Technologia SCR ECOBlue™ poprawiająca wydajność i  rentowność gospodarstwa: Zużycie paliwa niższe o 10% i poprawa reakcji  silnika przy zmiennym obciążeniu nawet o 13% w modelach Tier 4A
  • Sprawdzone na rynkach międzynarodowych rozwiązania SCR firmy FPT Industrial
  • Niezmienionaobsługai  nowoczesne  rozwiązanie  poprawiające wydajność maszyn o dużej mocy,zgodnych z normami Tier 4B, opartych na technologii SCR
  • Kompaktowa, lekka technologia CEGR z niewielkim systemem SCR dla maszyn o mocy poniżej 120 KM spełniających wymogi norm emisji spalin Tier 4B

 

"W ciągu ostatnich trzech lat firma New Holland Agriculture dzięki technologii SCR ECOBlue™ była w stanie zaproponować swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania, które znacznie poprawiły efektywność i wydajność maszyn. Obecnie New Holland oferuje 30 ciągników i 16 maszyn żniwnych spełniających wymogi norm emisji Tier 4A, które niezmiennie potwierdzają znaczne oszczędności paliwa dzięki zastosowaniu technologii SCR ECOBlue™."oświadczył Franco Fusignani, Prezydentfirmy New Holland Agriculture. "Technologia SCR ECOBlue™, będąca jedynym rozwiązaniem zapewniającym zgodność z normami Tier 4B w maszynach o dużej mocy, chroniona jest licznymi patentami i jeszcze bardziej poprawi opłacalność wszystkich prac rolniczych; również ciągniki o mocy poniżej 120 KM zyskają na tym wiodącym w branży rozwiązaniu.

Jest to spójne z naszym podejściem do technologii redukcji emisji, wiążącym się z przejściem od standardu Tier 4A do Tier 4B w przypadku maszyn o dużej mocy, przy równoczesnym utrzymaniu odrębnego rozwiązania dla maszyn o mocy poniżej 120 KM, najlepiej dostosowanego do ich wymogów."Ponadto firma New Holland cieszy się na świecie powszechnym uznaniem rolników i przedsiębiorców świadczących usługi jako partner w dziedzinie zrównoważonego rolnictwa, a zmniejszenie emisji stanowi podstawę strategii Lidera Czystej Energii.

Technologia SCR ECOBlue™ poprawiająca wydajność i opłacalność:Zużycie paliwa niższe o 10% i poprawa reakcji silnika przy zmiennym obciążeniu nawet o 13% w modelach Tier 4A

Technologia SCR ECOBlue™ sprawdziła się jako wzorzec pod względem wydajności i efektywności w segmencie maszyn o mocy powyżej 120 KM. Sukces ten znajduje ciągłe odzwierciedlenie w wynikach niezależnych testów międzynarodowych. W nowej gamie T6 zastosowano silnik Nef firmy FPT Industrial, oparty na technologii SCR ECOBlue™. W trakcie ostatnich testów w północnoamerykańskim stanie Nebraska, w przypadku modelu T6.160 zanotowano zużycie paliwa niższe średnio o 10% w porównaniu do jego poprzednika spełniającego wymogi norm Tier 3, czyli T6040. Wyniki te stanowią kolejne potwierdzenie doskonałej  osczędności paliwa, spójne z imponującymi rezultatami osiągniętymi już w roku 2010 w przypadku serii T7. To zapewniające oszczędność rozwiązanie zostało również skopiowane w silnikach Cursor marki FPT Industrial opartych na technologii SCR ECOBlue™, przeznaczonych do eksploatacji w trudnych warunkach, a w trakcie testów ciągnika T8.390 w stanie Nebraska (USA) zanotowano średnie zmniejszenie zużycia paliwa o ponad 10%.

Dzięki poprawie reakcji silnika przy zmiennym obciążeniu znacznemu zwiększeniu uległa ogólna wydajność. W modelach należących do gamy T6 silnik reaguje na zmianę obciążenia nawet o 13% szybciej w porównaniu do swojego odpowiednika spełniającego wymogi norm emisji Tier 3. Oznacza to, iż silnik jest w stanie lepiej reagować na zwiększenie obciążenia, na przykład gdy napotyka na wzniesienie podczas transportu drogowego, co minimalizuje "zwalnianie" przez ciągnik. Ponadto w połączeniu z wyższymi wartościami maksymalnego momentu obrotowego oraz szerszym pasmem EPM (Engine Power Management), technologia SCR ECOBlue™ znacznie poprawiła ogólne osiągi maszyny.

Co więcej, silniki common rail F5C zgodne z normami Tier 4A, oparte na technologii recyrkulacji schłodzonych spalin, wprowadzonej w gamie T5, również skorzystają ze znacznejpoprawyosiągów. Zaawansowana technologia common rail umożliwia precyzyjne dostarczanie paliwa, gwarantujące lepszą reakcję na zmiany obciążenia silnika w porównaniu do poprzednich modeli zgodnych z normami Tier 3.

Sprawdzone na międzynarodowych rynkach rozwiązania SCR firmy FPT Industrial

Firma New Holland może polegać na bogatym doświadczeniu swojego partnera produkującego silniki, firmy FPT Industrial. Do chwili obecnej wyprodukowanych zostało 240000 silników SCR przeznaczonych do zastosowań drogowych i terenowych, co gwarantuje niezawodność pracy.

Niezmienionaobsługai nowoczesne rozwiązanie poprawiające wydajność maszyn o dużej mocy,zgodnychz normami Tier 4B, opartych na technologii SCR

Cała gama silników spełniających wymogi norm Tier 4B, które będą montowane w maszynach o dużej mocy, poddana została rygorystycznym procesom badawczo-rozwojowym, obejmującym do chwili obecnej ponad 133000 godzin wymagających testów, aby zapewnić wiodące w branży osiągi i niezawodność. Technologia SCR ECOBlue™ została jeszcze bardziej dopracowana, a ten system oczyszczania spalin chroniony jest licznymi patentami, dającymi pewność, iż produkty New Holland wykorzystują zalety najlepszej technologii w branży. Lista patentów obejmuje:

  • Udoskonalony"zamknięty" układ sterowaniadlaprecyzyjnego dozowania roztworu AdBlue obniżającego poziom emisji NOx wprowadzanych do katalizatora SCR.
  • Adaptacyjny system dozowania roztworu AdBlue z technologią sterowaniaopartą na czujnikach NOx i amoniaku, zapewniającą dokładne informacje o składzie spalin.
  • Izolację termiczną intensywnego procesu mieszania, zapewniającego jednorodną hydrolizę mocznika i dokładne rozprowadzanie roztworu w obrębie strumienia spalin.
  • Poprawionezarządzanie termiczne, przyspieszające aktywację termiczną katalizatora SCR w zimnej części cyklu emisji.

 

Kompaktowa, lekka technologia CEGR z niewielkim systemem SCR dla maszyn o mocy poniżej 120 KM spełniających wymogi norm Tier 4B

Zgodnie z długoterminowym planem firmy New Holland, ciągniki o małej mocy, poniżej 120 KM, skorzystają ze specjalnie zaprojektowanej technologii, dostosowanej do ich indywidualnych wymagań. W tym celu opracowano efektywne rozwiązanie łączące w sobie lekki system CEGR i niewielki układ SCR, mające na celu dodatkową poprawęwydajności tych modeli.

"Firma New Holland stawia sobie za cel wyposażenie każdej maszyny w opcję Tier 4B dostosowaną do jej konkretnych wymagań, właśnie dlatego postawiliśmy na rozwiązania dostosowane do potrzeb." podsumował Franco Fusignani. "Dotychczasowi i przyszli klienci skorzystają zzaawansowanych rozwiązańtechnologicznych, które zwiększą wydajność i efektywność ich prac. Nasze rozwiązanie Tier 4B stanowi kluczowy element najistotniejszej strategii Lidera Czystej Energii firmy New Holland, aby pomóc rolnikom w zwiększeniu wydajności i sprostaniu szybko rosnącemu globalnemu zapotrzebowaniu na produkty rolne."



Źródło: NEW HOLLAND
Data dodania: 2012-09-25
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl