OPROGRAMOWANIE IDC4 ROZWIJA SIĘ I STAJE SIĘ "EVO"

Aby podkreślić nieustający proces udoskonalania oprogramowania IDC4 zmieniamy jego nazwę na IDC4e.

IDC4, traktowany jako punkt odniesienia na rynku diagnostyki, podlega ciągłej ewolucji i otrzymuje coraz szybciej kolejne aktualizacje. Stała wymiana informacji z mechanikami i uwzględnianie ich sugestii, pomagają nadążać za błyskawicznym rozwojem technologii i zmianami w diagnostyce systemów elektronicznych w motoryzacji. Nowe wersje CAR 58 oraz TRUCK 36 wydane przez TEXA z okazji targów Autopromotec, do których dołączą wkrótce aktualizacje środowisk BIKE, OFF-HIGHWAY i MARINE, zawierają poza ciągłym wzrostem pokrycia diagnostycznego nowych pojazdów, dalsze istotne ułatwienia w obsłudze, przez co zyskują przydomek "Evo".

Usprawnienia są widoczne na poziomie odświeżonego i przeorganizowanego interfejsu użytkownika. Dzięki zastosowaniu większych i intuicyjnych ikon, grupuje on i lepiej udostępnia najczęściej używane funkcje w warsztacie, zapewniając jednocześnie wyjątkową szybkość ich zastosowania. Innowacje te mają zaoszczędzić cenny czas w warsztacie.

Poniżej lista najważniejszych nowości oddanych do dyspozycji w ramach ostatniej wersji oprogramowania IDC4:

  1. Globalne Skanowanie pojazdu poprzez funkcję TGS3s oraz Interwencje na pojeździe takie jak: Przegląd pojazdu, Regulacje i kodowania, Kontrola Podzespołów, przeniesione zostały do menu głównego Autodiagnostyki, aby usprawnić ich wykorzystanie
  1. Nowa funkcja o nazwie "Odniesienie do Schematu Elektrycznego" umożliwia natychmiastowe połączenie między błędem odczytanym w sterowniku, a komponentem na schemacie elektrycznym. Z poziomu schematu można uzyskać dostęp do funkcji sterowania i do opisu podzespołu charakterystycznego dla środowiska IDC4.
  2. Sekcja Zarządzanie Klientami została przeprojektowana i pozwala na zarządzanie danymi klientów poprzez zapis szczegółów dotyczących pojazdu i wykonanych napraw
  1. Ulubione parametry zawsze dostępne. Funkcja ta pozwala na dostosowanie i zapisanie listy przydatnych parametrów, tworząc w ten sposób grupy logiczne ułatwiające kontrole różnych usterek pojazdu.
  2. Reorganizacja oprogramowania pozwoliła na zebranie całej dokumentacji technicznej pojazdu bezpośrednio w Autodiagnostyce.


Źródło: TEXA Poland Sp. z o.o.
Data dodania: 2015-06-16
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl