Otwarcie serwisu wsparcia technicznego Call Center TEXA
Dla użytkowników testerów diagnostycznych TEXA w środowiskach CAR i TRUCK uruchomiony został oficjalnie SERWIS WSPARCIA TECHNICZNEGO CALL CENTER TEXA w Polsce. W rzeczywistości działa on na rynku już od kilku lat i obejmuje wsparciem wszystkich użytkowników sprzętu TEXA posiadających aktualne wersje oprogramowań diagnostycznych. Wydłużony okres wdrożenia pozwolił na doskonałe przygotowanie operatorów oraz pełne dostosowanie wsparcia do oczekiwań warsztatów w Polsce.
Zadaniem CALL CENTER jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz wsparcia podczas diagnostyki i naprawy pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych. Infolinia będzie dostępna w dni robocze w godzinach 8: 30-16:30 pod numerem telefonu 0048.12 617 05 17* i obsługiwana jest w języku polskim. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.
Infolinia oferuje kilka sposobów wsparcia w ramach Call Center. Może to być klasyczna rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy z możliwością załączenia informacji graficznych oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Taki rodzaj usług łączy w sobie zarazem niskie koszty i szybki czas reakcji.
Warunkiem koniecznym do otrzymania wsparcia w ramach Serwisu wsparcia telefonicznego jest posiadanie wykupionej aktualizacji rocznej Texpack oraz posiadanie wykupionej usługi Tex@info, w skład której wchodzą następujące usługi:
- CALL CENTER
- BIULETYNY TECHNICZNE: kompletne procedury naprawcze i serwisowe;
- WYSZUKIWANIE ROZWIĄZAŃ powered by GOOGLE, funkcja umożliwiająca sprawne przeszukiwanie bazy danych TEXA w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych.
Uruchomieniu Serwisu CALL CENTER towarzyszy PROMOCJA, która oferuje nieodpłatny dostęp do pakietu usług TEX@INFO, wymienionych powyżej, dla wszystkich posiadaczy aktywnego abonamentu TEXPACK CAR lub TRUCK. Więcej informacji uzyskacie Państwo dzwoniąc pod podany wyżej numer infolinii bądź kontaktując się z Działem Technicznym pod numerem telefonu 12/263 10 12.
*stawka za minutę połączenia zgodnie z cennikiem operatora
- Infolinia techniczna CALL CENTER: działająca pod numerem telefonu 012 617 0 517, udzielająca wsparcia telefonicznego w zakresie napraw pojazdów z grupy samochodów osobowych oraz ciężarowych (dostęp do infolinii wraz z kodem identyfikacyjnym dostępu został opisany w odrębnym piśmie)
- BIULETYNY TECHNICZNE: kompletne procedury naprawcze i serwisowe dotyczące najczęściej spotykanych bądź typowych usterek i nieprawidłowości;
UWAGA! Aktywacja i korzystanie z funkcji wymagają połączenia z Internetem; dostęp do funkcji trzeba aktywować bezpośrednio na urządzeniu diagnostycznym;Jeśli użytkownik posiada dostęp do Internetu może wykonać aktywację samodzielnie, na podstawie poniżej opisanej prostej procedury. W przeciwnym razie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 012 617 0 517, w celu uzyskania kodu odblokowującego.
- FUNKCJA WYSZUKIWANIE ROZWIĄZAŃ powered by GOOGLE sprawne przeszukiwanie bazy danych TEXA dzięki zastosowaniu technologii Google, w poszukiwaniu rozwiązań i procedur naprawczych dla problemów spotkanych wcześniej przez innych mechaników na całym świecie i zebranych w międzynarodowych ośrodkach call center TEXA. Procedura ta jest szybka i intuicyjna: po wyborze pojazdu, należy wysłać zapytanie, wpisując w okno dialogowe dowolny tekst i otrzymać odpowiedź w kilka sekund, bezpośrednio na urządzenie diagnostyczne.
UWAGA! Aktywacja i korzystanie z funkcji wymagają połączenia z Internetem; dostęp do funkcji trzeba aktywować bezpośrednio na urządzeniu diagnostycznym;Jeśli użytkownik posiada dostęp do Internetu może wykonać aktywację samodzielnie, na podstawie poniżej opisanej prostej procedury. W przeciwnym razie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 012 617 05 17, w celu uzyskania kodu odblokowującego.
Dowiedz się więcej o firmie Texa Poland Sp. z o.o.
Źródło: Texa Poland Sp. z o.o.
Data dodania: 2013-06-28