Niewątpliwie miejscem, które stwarza okazję do rozmów z nowymi odbiorcami, również spoza Polski, są poznańskie targi POLAGRA FOOD. Ich formuła od czasu swojej pierwszej edycji przeszła ogromną transformację. Jej celem było dostosowanie wydarzenia do oczekiwań wystawców oraz wypracowanie jak najefektywniejszego sposobu promocji polskiej żywność. Dziś przedstawiciele sektora spożywczego podkreślają, że obecność na targach to nie tylko tradycja, ale także ogromne możliwości promocji polskich wyrobów spożywczych i prezentacji osiągnąć polskiego sektora spożywczego. To narzędzie marketingowe, które pozwala na skuteczne dotarcie zarówno do krajowych odbiorców jak i kupców zagranicznych.
Potencjał targów potwierdza wielkość tegorocznej ekspozycji. Na powierzchni ponad 10 tys. m2 swoją ofertę zaprezentuje kilkaset firm. Dominować będą branża mięsna i mleczarska. Nie zabraknie też sektora przetwórstwa owocowo-warzywnego, które w tym roku przede wszystkim zaprezentuje się w ramach programu „Polska owocowo-warzywna dla każdego”, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Polska Ekologia.
Tegoroczna edycja POLAGRY zaskoczy z pewnością ogromną ilością nowości. Świadczy to o nieustającym rozwoju sektora spożywczego oraz o tym, że jego przedstawiciele bacznie obserwują zmiany w modelu konsumpcyjnym, by zaoferować produkty, które sprostają oczekiwaniom konsumentów.
Więcej informacji na: www.polagra-food.pl