Polagra Food - więcej niż branża spożywcza

Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jaki potencjał dla wystawców prezentują targi?

Wydarzenie od wielu lat jest postrzegane przez branżę jako obowiązkowy punkt w kalendarzu i nie należy się temu dziwić, w końcu POLAGRA to wydarzenie z wieloletnią tradycją, a jednocześnie podążające za trendami rynku eventów. Co roku udział w nim biorą producenci żywności i napojów, a także alkoholi. Nowości prezentują liderzy w swoich kategoriach, a także firmy, które dopiero pracują nad rozwojem swojego brandu. W gronie tym znajdują się producenci i dystrybutorzy żywności zza granicy.

Targi co roku odwiedzają kupcy z sieci handlowych, przedstawicieli hurtowni spożywczych i sklepów detalicznych, ale nie tylko. Ogromy potencjał dla producentów to również odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL. To wydarzenie, w którym udział biorą restauratorzy, właściciele kawiarni i szefowie kuchni z całej Polski. - Odwiedzając pawilony targów POLAGRA FOOD szukam przede wszystkim produktów najwyższej jakości, zwłaszcza tych oferowanych przez niszowych producentów. Zwracam uwagę na lokalność produktów oraz na ich dostępność w ciągu roku. Najważniejszy jest dla mnie smak i jakość, a w mniejszym stopniu kolorowe opakowanie. Zastanawiam się nad wykorzystaniem tychże produktów w swojej kuchni, ponieważ zależy mi na tym, by dać gościom mojej restauracji to co najlepsze, najsmaczniejsze, ale też najmniej przetworzone. – mówi Zenon Hołubowski, właściciel Hotelu Hołubowski oraz Tawerna Toscana w Pile oraz executive chef w Miejskim Browarze Stargard.

Warto podkreślić, że w gronie kucharzy odwiedzających targi POLAGRA FOOD znajdują się także szefowie kuchni zza granicy oraz najlepsi kucharze w naszym kraju, w szczególności finaliści odbywającego się podczas targów POLAGRA najważniejszego w Polsce konkursu gastronomicznego dla profesjonalistów, czyli Kulinarnego Pucharu Polski - POLAGRA FOOD to jedyne targi w Polsce, na których możemy kompleksowo „dotknąć” całej brany spożywczej.

To idealne miejsce dla osób poszukujący nowych rozwiązań technologicznych, nowych smaków, ale również zapewniające kontakt z producentami żywności i hodowcami - podkreśla Paweł Salamon, szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant, zdobywca pierwszego miejsca
w Kulinarnym Pucharze Polski 2016.

Trwa obecnie kampania skierowana do wystawców bloku targowego Polagra. Organizatorzy jak zawsze zachęcają do wcześniejszego zgłoszenia udziału w ekspozycji, ponieważ można wtedy skorzystać z niższych cen powierzchni wystawienniczej (do 31 maja). Warto jednak pamiętać, że udział w targach to nie tylko stoisko będące częścią ekspozycji, ale także działania promocyjne, które wspierają obecność firmy na targach i generują dodatkowe możliwości nawiązania kontaktów z potencjalnymi klientami. Grupa MTP aktywnie uczestniczy w promocji wystawców. W naszych mediach drukowanych oraz w kanałach online informujemy o nowościach, produktach nagrodzonych Złotym Medalem, specjalnych eventach, które odbywają się na stoisku wystawcy lub scenie głównej, ale pod jego patronatem. – zachęca Marcin Gorynia, dyrektor projektu POLAGRA FOOD.



Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.
Data dodania: 2019-05-07
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl