Polsad Jacek Korczak

ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno

Polsad Jacek Korczak
POLSAD Jacek Korczak to Autoryzowany Dealer firmy Kubota, Renault Trucks, Autoryzowany Importer Unicarriers, Importer maszyn oraz urządzeń AUSA.
  • +48 24 254 79 58
  • +48 24 254 44 02
  • Strona www
  • Wyślij zapytanie

  • O firmie
  • Oferta firmy
  • Wydarzenia
  • Zadaj pytanie
POLSAD Jacek Korczak

POLSAD to znany na terenie szeroko pojętej Polski centralnej multidealer działający w branży rolniczej, transportowej, budowlanej.

Autoryzowany Dealer KUBOTA, Autoryzowany Dealer RENAULT TRUCKS, Autoryzowany Importer UNICARRIERS (NISSAN FORKLIFT), Importer Maszyn oraz Urządzeń AUSA.


Siedziba główna firmy znajduje się w KUTNIE przy drodze krajowej nr 92.

POLSAD posiada również cztery w pełni funkcjonujące oddziały:

- oddział ŁÓDŹ zlokalizowany w Rzgowie przy trasie nr 91 (wyjazd z Łodzi w kierunku Katowic);
- oddział KONIN w Starym Mieście - przy węźle autostrady A2 w Modle;
- oddział KALISZ w Fabianowie, położony przy trasie nr 25 - łączącej Kalisz z Ostrowem Wielkopolskim;
- oddział GRÓJEC w Worowie, położony przy trasie nr 50.

Polsad działa na kilku płaszczyznach biznesowych:

DZIAŁ SPRZEDAŻY KUBOTA

- kosiarki do trawy od 13,5 do 38 KM;
- ciągniki kompaktowe w zakresie mocy od 12 do 62 KM;
- ciągniki rolnicze od 49 do 175 KM ;
- oprzyrządowanie do ciągników kompaktowych (kosiarki, rozdrabniacze, zamiatarki, ... itp.);
- osprzęt typowy do ciągników rolniczych (ładowacze czołowe, osprzęt do ładowaczy (np. chwytaki do bel), podnośniki przednie, koła, itp.);
- maszyny zielonkowe, maszyny uprawowe, prasy stałokomorowe i zmiennokomorowe, rozsiewacze nawozów, opryskiwacze polowe Kubota – Kverneland;

- pełna gama maszyn: przyczepy, opryskiwacze sadownicze, maszyny towarzyszące innych marek np.: Bury, Pronar, Alima Bis, Deso, Agromasz, Agro-Tom, Sonarol, Sipma, MX, itd.


DZIAŁ SPRZEDAŻY Koparki KUBOTA oferujący:

- mini i midi koparki  o masie własnej od 900 do 8 500 kg.


DZIAŁ SPRZEDAŻY UNICARRIERS (dawniej NISSAN FORKLIFT) oferujący:

- wózki magazynowe: paletowe, podnośnikowe, wysokiego składowania, kompletacyjne;

- elektryczne wózki czołowe z przeciwwagą: o udźwigu od 1,25 t do 3,5 t;

- spalinowe (LPG oraz Diesel) wózki czołowe z przeciwwagą: o udźwigu od 1,5 t do 10 t;

- osprzęt m.in.: pozycjonery, obrotnice, chwytaki itp.;

- opony przemysłowe Solideal, Stomil Poznań;

- baterie trakcyjne (kwasowe, żelowe, Li-Ion);

oraz

- używane wózki widłowe.


DZIAŁ SPRZEDAŻY AUSA:

- terenowe wózki widłowe o udźwigu od 1,5 t do 5,0 t;

- ładowarki teleskopowe kompaktowe, o udźwigu od 1,1t do 2,3 t;

- wozidła budowlane sztywne oraz  przegubowe o udźwigu od 850 kg do 10,0 t;

- zamiatarki samojezdne.


DZIAŁ SPRZEDAŻY RENAULT TRUCKS oferuje pojazdy w 4 gamach:

- dostawcze o masie całkowitej od 2,8 t do 4,5 t – Master;

- dystrybucyjnej od 7,5 t do 26 t – gama: D 2.1, D WIDE; D ACCESS;

- dalekobieżne od 18 do 60 t – gama T;

- budowlane od 18 do 120 t – gama K, C;

oraz

- samochody używane: dostawcze, ciężarowe.



SERWIS, w którego zakresie usług znajdują się m.in.:

- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne maszyn Kubota, UniCarriers (dawniej Nissan Forklift), AUSA, Renault Trucks, Wielton, pogwarancyjne Merlo i Komatsu,;
- obsługi techniczne, naprawy bieżące samochodów ciężarowych i wózków widłowych innych marek, wind załadowczych BAR, Dhollandia;
- naprawy naczep; skrzyń ZF; układów ogrzewania Webasto w samochodach ciężarowych; inne;
- napełnianie i odgrzybianie układów klimatyzacji w samochodach osobowych, ciężarowych, ciągnikach rolniczych.

 

SKLEPY mające w swej ofercie w stałej sprzedaży oryginalne części zamienne i oleje do ciągników Kubota, samochodów Renault Trucks, wózków widłowych UniCarriers, ładowarek teleskopowych i maszyn budowlanych Ausa, Merlo, Komatsu oraz płyn AD BLUE i inne płyny eksploatacyjne.

OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW dokonująca przeglądów technicznych wszelkich pojazdów mechanicznych m.in.: motocykli, samochodów osobowych, samochodów z instalacją gazową, samochodów dostawczych, ciężarowych, ciągników rolniczych, autobusów, naczep, przyczep, pierwszych przeglądów rejestracyjnych.

POLSAD posiada duże doświadczenie zarówno w sprzedaży pojazdów, maszyn, jak i w ich późniejszej obsłudze posprzedażnej - w tym również, w prowadzeniu pogotowia technicznego AS24 i serwisu wyjazdowego. Firma posiada kilkanaście w pełni wyposażonych samochodów pogotowia serwisowego, dzięki którym jest w stanie sprawnie obsłużyć podlegający jej teren, skracając do minimum czas reakcji i dojazdu pogotowia.

30 lat tradycji, ponad dwadzieścia lat współpracy z Renault Trucks, ponad 10 z Kubotą. Liczne wyróżnienia otrzymane od naszych partnerów, rekomendacje klientów czynią nas wiarygodnym, długofalowym partnerem w biznesie. Polsad to od lat największy sprzedawca ciągników Kubota w Polsce.

Zapraszamy do współpracy!

Centrala Kutno: ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno
Tel. 24 254 79 58

Działy KUBOTA, AUSA: ul. Sklęczkowska 42 (Agroma), 99-300 Kutno

Tel. 24 252 32 37

Oddział Łódź: ul. Rudzka 35a, 95-030 Rzgów
Tel. 42 227 86 70

Oddział Konin: ul. Ogrodowa 73, 62-571 Stare Miasto
Tel. 63 240 98 23

Oddział Kalisz: ul. Południowa 2, Fabianów, 63-430 Nowe Skalmierzyce
Tel. 62 762 00 02

Oddział Grójec: Worów 42 A, 05-600 Grójec
Tel. 48 332 02 92

Bezpieczeństwo użytkowania wózków widłowych

Pomimo niewielkich wymiarów podnosi kilka ton ładunku na wiele metrów wysokości, choć sam waży niewiele mniej. Nie jeździ zbyt szybko, ale z łatwością, precyzyjnie manewruje z dokładnością co do centymetra. Naciski jednostkowe największych z nich przekraczają wartości osiągane przez zestawy ciągników siodłowych, a wysoko położony środek ciężkości nie wpływa korzystnie na zachowanie stateczności ruchu.

Mowa o wózku widłowym - narzędziu powszechnie spotykanym w większości firm, do którego obsługi podchodzi się często lekceważąc maszynę i prawidłowe zasady jej użytkowania. Mimo ustawowego obowiązku rejestracji tych urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego, wiele wózków pozostaje w tzw. szarej strefie i nie podlega żadnym przeglądom ani konserwacji pod kątem bezpieczeństwa pracy. Brawura użytkowania i zły stan techniczny sprzętu to dwie najczęstsze przyczyny wypadków z udziałem wózków widłowych - zdarzeń nierzadko śmiertelnych. Mając świadomość, jak groźne mogą być takie wypadki, Nissan Forklift stawia bezpieczeństwo operatora i osób postronnych na pierwszym miejscu – już na etapie konstrukcyjnym, rozwijając prace zarówno nad elementami, które mają zapobiec ewentualnym wypadkom, jaki i nad elementami, które ograniczą skutki niebezpiecznych zdarzeń w chwili ich wystąpienia. Należy uzmysłowić sobie, że wypadek z udziałem wózka widłowego to nie tylko - w najlepszym przypadku - uszkodzenia samego sprzętu czy towaru. Nieobecność w pracy operatora, wielotygodniowe leczenie, wyłączenie wózka z ruchu czy nawet utrata zaufania kontrahentów są wartościami trudnymi do oszacowania, ale wymiernymi. Nissan Forklift, w przeciwieństwie do dopiero wschodzących firm w branży wózkowej, może pochwalić się kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w projektowaniu niezawodnych wózków, których konstrukcja jest stale ulepszana.

Solidna konstrukcja ramy wózka, wykonana z wysokogatunkowej stali, zapewnia nie tylko bezpieczeństwo, ale także wyjątkową sztywność, tak wskazaną chociażby w przypadku konstrukcji masztu. Daje to operatorowi poczucie solidności wykonania już podczas pierwszego kontaktu z maszyną, zwiększając zaufanie wobec sprzętu. Projekt kabiny oraz daszek ochronny zostały przemyślane tak, aby nie ograniczały widoczności niezbędnej w nowoczesnym, gęsto zabudowanym magazynie.

Wózki Nissan Forklift - konserwowane w prawidłowy sposób i we właściwym czasie - zapewniają bezpieczeństwo ich użytkownikom. Konstrukcja masztu, a w nim poprzeczki oraz specjalne zawory w siłownikach, są zaprojektowane tak, aby zabezpieczyć operatora oraz osoby postronne przed urazami spowodowanymi nagłym pęknięciem łańcuchów lub przewodów hydraulicznych (pęknięciami wynikającymi głównie z braku konserwacji).

Na straży bezpieczeństwa operatora stoi również elektronika. Skorelowane ze sobą – za pomocą magistrali komunikacyjnej CAN – układy elektroniki pokładowej wózka ułatwiają codzienną pracę, ale w przypadku wystąpienia usterki zagrażającej bezpieczeństwu powodują ograniczenie lub wyłączenie niektórych funkcji wózka, a komunikat o przyczynie jest wyświetlany na desce rozdzielczej. Cechy te, pozornie tak mało spektakularne, a tym samym niepopularne w dzisiejszych czasach, nie zawsze są dostrzegane. Użytkownicy, którzy zaufali marce Nissan Forklift utwierdzają się w swym wyborze każdego dnia, tym bardziej, że rozwiązania japońskiego koncernu są całkowicie bezobsługowe i znajdują się na wyposażeniu seryjnym każdego z wózków. Innym przykładem może być bardzo prosty, ale niezwykle skuteczny, bezobsługowy mechaniczny ogranicznik przechyłów nadwozia zamontowany nad tylną belką, który pomaga zachować stateczność ruchu podczas skrętu. Pochlebne opinie na temat tego rozwiązania są podkreślane przez każdego z operatorów.

Standardowe wyposażenie wózków Nissan Forklift wpływające na bezpieczeństwo - zgodnie z programem rozwoju produktów, gdzie bezpieczeństwo i ekologię postawiono w centrum prac nad produktami, jest bardzo rozbudowane, począwszy od oczywistego, pełnego oświetlenia roboczego, licznych uchwytów, poręczy, przez zastosowanie specjalnych materiałów antypoślizgowych gwarantujących operatorowi pewne oparcie, po w pełni regulowany i amortyzowany fotel z czujnikiem obecności użytkownika oraz niezapięcia pasa. Fotel ma dodatkowo wysokie ścianki boczne zapobiegjące ryzyku wysunięcia się operatora podczas gwałtownego skrętu. Dopełnieniem całości jest intuicyjne i ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterowania w amortyzowanej kabinie powodujące, że każdy operator odnajdzie się w niej bez problemu, długotrwała praca zaś nie będzie męcząca. Jak mocno rośnie ryzyko wypadku zmęczonego operatora, nikogo nie trzeba przekonywać. Mimo intuicyjnej obsługi, wózek - jako niezwykle przydatne narzędzie - nie może być jednak obsługiwany przez każdego, dlatego Nissan Forklift fabrycznie zabezpiecza swoje produkty przed uruchomieniem przez osoby postronne. System indywidualnych pin-kodów, oprócz dodatkowego zabezpieczenia, pozwala prowadzić m.in. rejestr parametrów pracy dla każdego z operatorów. Blokada funkcji hydrauliki masztu oraz blokada jazdy w przypadku nie wykrycia operatora na fotelu, sygnalizacja niezaciągnięcia hamulca postojowego, łatwo dostępny wyłącznik awaryjny – to dla Nissan Forklift oczywiste wyposażenie, które musi się znaleźć standardowo w każdej jednostce, podobnie jak układ dwóch potencjometrów o zmiennym sygnale w elektronicznym pedale przyśpieszenia czy sposób sterowania manetką jazdy, uniemożliwiający niekontrolowany, samoistny ruch wózka w przypadku awarii podzespołu.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy, Nissan Forklift nie rozróżnia aspektów mniej lub bardziej zaawansowanych technologicznie, droższych lub tańszych. Jeśli konstrukcja choć w niewielkim stopniu pomaga zmniejszać ryzyko wypadku – należy ją zastosować. To jest właśnie to, co wyróżnia firmę na tle konkurencji, stawiając ją w ścisłej czołówce liderów na świecie.

Krzysztof Stryjek- Kierownik serwisu Polsad Wyłączny Importer Nissan Forklift

Wyślij zapytanie do firmy Polsad Jacek Korczak, która zamieściła w naszym portalu rolnictwo.com.pl informację o tej ofercie.
Firma
Branża
Ulica
Kod / Miasto
Imię i nazwisko*
E-mail*
Telefon*
Fax
Treść
Akceptuję regulamin ATCOM SP.Z O.O i zobowiązuję się do jego przestrzegania. * 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych pełna treść

Wyrażam zgodę w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r, D.U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami na przetwarzanie moich danych osobowych przez Atcom Sp.z o.o .w celu marketingowym.

Administratorem podanych danych osobowych jest Atcom Sp.z o.o., ul Fordońska 87, 85-719 Bydgoszcz. Dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności. Ma Pan/i prawo dostępu do danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. Więcej w Polityce prywatności.


*Pola oznaczone gwiazdkami są polami wymaganymi. (nie udzielamy odpowiedzi na zapytania bez podanego kontaktu teleadresowego).
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl