"Postaw chwastom granicę" - nowa kampania marketingowa spółki CIECH Sarzyna

„Postaw chwastom granicę” to hasło przewodnie nowej kampanii marketingowej Chwastoxu i Agrosaru – sztandarowych produktów do skutecznej ochrony roślin przed chwastami, produkowanych przez CIECH Sarzynę – spółkę z Grupy CIECH. Głównym celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia Chwastoxu i Agrosaru, produktów dopasowanych do potrzeb i oczekiwań rolników i działkowców.

Produkowany przez CIECH Sarzyna Chwastox, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych preparatów do zwalczania chwastów,
cieszący się dużym zaufaniem polskich rolników od trzech pokoleń. Z kolei Agrosar to szybko zdobywający uznanie rynku środek
chwastobójczy, reprezentujący największy globalny i duży lokalny rynek produktów opartych na glifosacie.
- Jednym z filarów strategii biznesowej CIECH jest rozwój segmentu organicznego. Szczególnie duży potencjał w tym obszarze
tkwi w naszych produktach adresowanych do branży rolnej, powstających w CIECH Sarzyna. Nasz sztandarowy produkt Chwastox, który służy do skutecznej ochrony zbóż przed chwastami, znają niemal wszyscy profesjonaliści – powiedział Dariusz Krawczyk, prezes CIECH SA.

Zaplanowane działania marketingowe obejmują: 15-sekundowy spot TV i 8-sekundowy billboard sponsorski (emitowane przed
i po serwisach informacyjnych w TVP1 i na Polsacie), kampanię bannerową na portalach rolniczych oraz szereg materiałów
ekspozycyjnych w sklepach z zaopatrzeniem agro. Kampanię zaprojektowała i zrealizowała agencja reklamowa WALK.
- W kampanii adresowanej do branży rolnej chcemy zwrócić uwagę, że najlepszy możliwy preparat do skutecznej walki z chwastami powstał na polskiej ziemi. Poprzez podjęte działania marketingowe będziemy również odmładzać i unowocześniać wizerunek jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek produktu w Polsce, jaką jest właśnie Chwastox. Kampania podkreśla jej polskie korzenie, co nas pozytywnie odróżnia od zagranicznych producentów – powiedział Andrzej Kopeć, prezes CIECH Sarzyna.
Spoty telewizyjne Chwastoxu będzie można zobaczyć w telewizji już od 15 kwietnia br. Kampania Agrosaru rusza natomiast
od 15 czerwca br.


Źródło: Grupa Ciech
Data dodania: 2015-04-16
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl