Podczas tegorocznych targów Gardenia swoje produkty i usługi zaprezentowało blisko 500 wystawców związanych z branżą ogrodową i architekturą krajobrazu. Uwagę licznych zwiedzających przyciągnęło stoisko marki STIGA.
Osoby, które odwiedziły podczas targów stoisko STIGI, mogły jako jedne z pierwszych zapoznać się z nowością firmy – automatycznymi kosiarkami Autoclip. Jeżdżące roboty, które samodzielnie potrafią skosić trawę, spotkały się z dużym zainteresowaniem właścicieli ogrodów, jak i firm zajmujących się ogrodnictwem, oraz dystrybutorów sprzętu ogrodowego.
– Trzydniowe targi to doskonała okazja, aby w bezpośredni sposób poznać oczekiwania oraz potrzeby klientów i partnerów biznesowych – mówi Marcin Liszyński, Dyrektor Handlowy z firmy GGP Polska, dystrybutora sprzętu marki STIGA.
– Od posiadaczy ogrodów wiemy, że koszenie trawy, ze względu na swoją czasochłonność i powodowanie hałasu, nie zawsze należy do ulubionych zajęć. Wielu z nich wolałoby czas przeznaczony na koszenie spędzić np. z rodziną. Automatyczne kosiarki Autoclip zrodziły się w odpowiedzi na takie właśnie oczekiwania – dodaje.
Targi to także świetny moment na ocenę aktualnych trendów w branży.
– Zainteresowanie, z jakim spotkały się kosiarki Autoclip, to dla nas najlepszy dowód na to, że rozwój branży coraz bardziej ukierunkowany jest na produkty, które umożliwiają utrzymanie pięknych, przydomowych terenów przy jak najmniejszym nakładzie pracy – mówi Marcin Liszyński.
Tegoroczne targi Gardenia odbyły się w dniach 24.02 - 26.02. Była to już szósta odsłona poznańskiej imprezy, podczas której zwiedzający mogli zapoznać się z technologicznymi nowinkami i trendami ogrodowymi. Firma GGP Polska, dystrybutor urządzeń marki STIGA obecność na lutowych targach zaliczyć może do udanych: kosiarki Autoclip otrzymały pozytywne recenzje zarówno wśród ogrodowych pasjonatów, jak i profesjonalistów. www.stiga.pl