Rekord Bioagris, także na polu interaktywnym

Preparaty firmy BioAgris odniosły spektakularny sukces na polu, tym razem interaktywnym. Firma odnotowała niedawno milionową odsłonę swoich filmów umieszczonych na własnym kanale w serwisie YouTube. Nietypowy sposób promocji, jak na branżę? Nie. Raczej dowód, że nowoczesne preparaty, wytwarzane na bazie naturalnych substancji, wymagają również nowatorskiego oraz świeżego podejścia do promocji i reklamy. 

BioAgris rozpoczął swoją działalność w 2008 roku. Zajmuje się dystrybucją i wprowadzaniem na polski rynek środków ochrony roślin i nawozów pochodzących od niezależnych producentów z całego świata. Jego właściciel, Piotr Zajkowski od początku uważał, że branżę, w której działa, należy komunikować w Internecie i można to zrobić w sposób interesujący dla internautów. Nowatorskie produkty wymagają nowatorskich narzędzi. Od roku 2011 za promocję BioAgris, nie tylko w Internecie, odpowiada  agencja  reklamowa MARTIS Communication & Strategy. Ścisła współpraca obu firm, na każdym etapie planowania, przygotowywania i produkcji reklam, zaowocowała sukcesem. W połowie 2012 BioAgris utworzył konto w serwisie YouTube, a na początku 2013 roku  na Facebooku. Treści komunikowane w Internecie nie ograniczają się wyłącznie do prezentacji oferty firmy. Dużą rolę odgrywają ogólne informacje o problemach producentów i ich rozwiązaniach . Znalazło się tu również miejsce dla ciekawych, inspirujących postaci z branży.

Do tej pory firma umieściła na swoim kanale 153 filmy. W styczniu 2014 roku BioAgris odnotował milionowe wyświetlenie filmów umieszczonych na YouTube. Według danych, co najmniej połowa z nich pochodzi od użytkowników powracających, którzy obejrzeli kilka filmów. Prawie 500 osób subskrybuje ten kanał.

„Szukałem sposobu na przekazanie informacji o niekonwencjonalnych rozwiązaniach. Internet wydawał mi się naturalnym medium – pozwala szybko przekazać ważne informacje w przystępnej formie. Faktycznie, okazało się, że to narzędzie może być skuteczne w przypadku rolnictwa. Naszym kluczem do sukcesu jest regularność i wiarygodność. Staram się, żeby każdego miesiąca w sieci pojawiła się jakaś nowa treść. Dostarczamy widzom i czytelnikom materiały, które mają mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, dzięki czemu budzą one zainteresowanie. Ponieważ wiele zastosowań naszych preparatów zostało wymyślonych przez polskich rolników (zwalczanie ordzawień pietruszki, zamgławianie komór przechowalniczych) pokazujemy pomysłodawców, aby mogli podzielić się swoja wiedzą.  Bardzo się cieszę, że nasza praca przynosi rezultaty. Milion wyświetleń to zainteresowanie, o którym jeszcze jakiś czas temu powiedziałbym, że jest mało prawdopodobne. Cieszę się również z tego, że nie jest to tylko klikalność, ale idzie za tym  praktyczne zastosowanie, gdyż mamy bardzo wiele sygnałów od producentów, którzy wykorzystali z sukcesem w swojej produkcji informacje zaprezentowane w naszych filmach” – komentuje Piotr Zajkowski, właściciel BioAgris.

Nawozy i środki ochrony roślin, dystrybuowane przez BioAgris, cechują się niekonwencjonalnymi rozwiązaniami. Są
w większości pochodzenia naturalnego, bądź wykorzystują naturalne mechanizmy występujące w roślinach. Filozofia firmy wpisuje się doskonale w obowiązującą od 1 stycznia 2014 roku Integrowaną Ochronę Roślin. W ofercie firmy znajdują się m.in. takie produkty jak: BlackJak – wyjątkowo skuteczny stymulator korzeni i metabolizmu roślin, BioCal – najnowszej generacji nawóz, aktywujący pompę wapniową-auksynową czy Polyversum  ­­– biologiczny fungicyd, pozwalający rozwiązać wiele problemów, gdy klasyczna chemia nie daje sobie rady.

BioAgris współpracuje z większością dystrybutorów środków ochrony roślin w Polsce. Preparaty można też kupić poprzez sklepy internetowe (lista rekomendowanych znajduje się na stronie ww.bioagris.pl).



Źródło: MARTIS Communication & Strategy
Data dodania: 2014-02-06
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl