URSUS KONSEKWENTNIE UMACNIA POZYCJĘ W KRAJU
O 40% wzrosła liczba rejestracji ciągników Ursus w Polsce od stycznia do sierpnia br. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego – wynika z danych opublikowanych przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUS-a. Szczególnym popytem cieszą się ciągniki z serii C.
URSUS stale zwiększa sprzedaż w kraju. Narastająco od stycznia do sierpnia br. rejestracja ciągników URSUS wzrosła o 40% rdr. Spółka konsekwentnie rozwija ofertę ciągników skierowaną do odbiorców w Polsce. Obecnie oferuje 19 modeli traktorów o mocach średnich i wyższych. Olbrzymim popytem cieszą się ciągniki z serii C, których inauguracja nastąpiła podczas Targów Rolniczych AGROTECH w Kielcach w marcu br. Obecnie URSUS dysponuje 7 modelami tej klasy: C-350, C-360, C-380, C-380M, C-382, C-392, C-3102. Wg danych agencji Martin&Jacob, ciągnik Ursus C-380 był w sierpniu br. trzecim najczęściej kupowanym ciągnikiem w Polsce.
- Wzrost liczby rejestracji ciągników Ursus w przedstawianym okresie o 40 procent pokazuje, że nasza oferta cieszy się coraz większym uznaniem polskich rolników. Co więcej, nasz ciągnik C-380 znajduje się w pierwszej trójce najchętniej kupowanych w kraju. To oznacza, że strategia spółki zorientowana na odbudowę udziałów w rynku krajowym i zwiększeniu sprzedaży przynosi pozytywne rezultaty - powiedział Karol Zarajczyk, Prezes Zarządu URSUS S.A.
Spółka konsekwentnie umacnia swoją pozycję w kraju i planuje nowe inwestycje. W najbliższych latach URSUS zamierza rozbudowywać linie ciągnikowe o wysokich mocach w przedziale 120-180 KM zabudowanych na własnej transmisji, co powinno przełożyć się na wzrost udziałów w rynku krajowym do 15% oraz wzrost eksportu o 30% w ciągu najbliższych 2-3 lat. Spółka chce także sprzedawać sama transmisję opartą o własną dokumentację, co będzie skutkowało uzyskaniem nowego źródła przychodów oraz zdobyciem ok. 30% europejskiego rynku transmisji w mocach pow. 120 KM w tym samym okresie. Firma planuje emisje nowych akcji celem sfinansowania nowych inwestycji.
Źródło: REPUTATION MANAGERS Sp. z o.o.
Data dodania: 2015-10-06