Silnik Cummins QSB 6.7 l. turbo, intercooler, TIER III, moc 195KM (max. 200KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common rail. Silnik pozwala osiągnąć przy 1500obr/min maksymalny moment obrotowy wynoszący 762Nm.
Samopoziomujące zawieszenie w pełni zamortyzowana oś przednia amortyzator ze sprężyną, oś tylna amortyzator hydropneumatyczny.
Tempomat prędkości obrotowej silnika; skrzynia biegów Smoothshift, 54 biegi do przodu, 18 do tyłu, maksymalna prędkość (do 60 km/h) blokowana do 40km/h; 3 zakresy po 6 biegów , z 3 prędkościami jazdy na każdym biegu tzw. podbiegami z synchronizacją nie wymagającą zastosowania sprzęgła przy ich zmianie z ręcznym i automatycznym trybem pracy.
Kabina ogrzewana i klimatyzowana, 4 przednie i 4 tylne światła robocze, pneumatyczne regulowane siedzenie kierowcy, siedzenie dla pasażera, pasy bezpieczeństwa, instalacja radiowa z radiem CD, regulacja kolumny kierowniczej liczne schowki.
Układ hydrauliczny o przepływie do 104 l/min, ciśnienie 210 bar.
WOM tylny o dwóch prędkościach 540 obr/min (2002 obr/min) i 1000 obr/min (2195 obr/min); moc 168KM z włącznikiem na tylnym błotniku, udźwigi: tył 8000 kg – kat. III.
Opony przednie i tylne 540/65 R30.
Trzy sekcje hydrauliczne z tyłu sterowane mechanicznie z regulowanym przepływem z układem szybkiego powrotu oleju oraz układem zerowego przecieku zapobiegającemu powolnemu opadaniu nieużywanego narzędzia.
Promień skrętu 14,1 m, prześwit 41cm, wysokość 2,88 m , długość 5,20 m; szerokość 2,35 m, promień skrętu 14,50 m, wysokość 3,15 m, długość 5,20 m, szerokość 2,53 m; prześwit 0,41 m, waga 7300 kg (plus waga obciążnika, operatora i paliwa ).
Pojemny zbiornik paliwa 350 l i oleju hydraulicznego 120 l.
Jedno i dwuobwodowy układ pneumatyczny oraz hydrauliczny hamulców przyczepy.
Wspomaganie układu kierowniczego z regulacją kierownicy w dwóch płaszczyznach.
Elektrohydrauliczne włączanie napędu na 4 koła i blokady mechanizmu różnicowego.
Hamulce tarczowe 4 kół zgodne z wymogami UE dla samochodów ciężarowych układ dwuobwodowy.
Układ zaczepienia narzędzi: tylny automatyczny zaczep główny sworzeń Rockinger 38mm, dolny zaczep polowy wahliwy na boki ze sworzniem nie opuszczany, tylny dolny zaczep opuszczany typu hak do transportu ciężkich przyczep, przedni zaczep ze sworzniem na ramie i obciążniku
Dodatkowe obciążenie: przedni obciążnik czołowy 900 kg montowany na ramie.
Wyślij zapytanie dotyczące: Ciągnik Fastrac 3200 do firmy Interhandler Sp. z o.o., która zamieściła w naszym portalu rolnictwo.com.pl informację o tej ofercie.