TRACK-Leader II
To dodatkowe oprogramowanie do terminali COMFORT-Terminal, BASIC-Terminal TOP oraz BASIC-Terminal, które w połączeniu
odbiornikiem D-GPS umożliwia precyzyjne prowadzenie maszyny w trybie jazdy równoległej A/B lub konturowej, również w warunkach
ograniczonej widoczności.
Kierunek jazdy oraz kąt skrętu prezentowane są poprzez strzałkę na wyświetlaczu oraz opcjonalnie na zewnętrznej listwie diodowej umieszczonej w zasięgu wzroku operatora.
Cyfrowe dane pola można przenieść z domowego komputera do terminala. W przypadku ich braku, należy wykonać objazd pola po jego konturze. Zostaną również wyznaczone linie A/B. W efekcie końcowym zostaje wyświetlony kształt pola ze ścieżkami przejazdowymi (patrz foto COMFORT-Terminal)
System posiada również zintegrowane następujące funkcje:
- Wyświetlanie mapy aplikacji z obrobioną powierzchnią (zielona) i pozostałą (żółta/czerwona)
- Nastawa szerokości roboczej i szerokości ścieżek przejazdowych
- Przesuwanie ścieżek przejazdowych we wszystkich trybach nawigacji
- Pomiar powierzchni pola, odcinków przejazdowych, prędkości roboczej
- Tryb wyświetlania 2D lub 3D oraz perspektywa „z lotu ptaka“
- Płynny zoom oraz automatyczna zmiana zoomu na krańcach pola oraz przy przeszkodach
- Możliwość zapisu procesu nawigacji w każdym momencie i jej kontynuacja
- Prowadzenie na zakrętach
- Wprowadzanie przeszkód z pozycją GPS
- Ostrzeganie przed zapisanymi przeszkodami
Dzięki dodatkowej aplikacji SECTION-Control istnieje możliwość automatycznego sterowania włączaniem/wyłaczaniem sekcji
roboczych.
TRACK-Leader TOP
Oprócz opisanych powyżej funkcji, urządzenie Track-Leader TOP posiada możliwość automatycznego kierowania pojazdem.
System składa się z dodatkowego komputera pokładowego, oprogramowania TRACK-Leader TOP Software oraz odbiornika
GPS (D-GPS lub RTK) – w zależności od wymagań użytkownika w zakresie dokładności pozycjonowania. Dzięki automatycznemu
kierowaniu pojazdem operator może skupić się na obsłudze innych funkcji maszyny, wzrasta wydajność zabiegu oraz ograniczone zostaje zużycie paliwa.
TRAIL-Control
To system zapewniający prowadzenie zaczepionej maszyny wyposażonej w dyszel przegubowy lub oś skrętną w śladach ciągnika. TRAIL-Control w sposób automatyczny kieruje dyszlem/ osią by uzyskać efekt nakładania się śladów. Poprzez sensor żyroskopu zamontowany na ciągniku oraz sensor potencjometryczny zamontowany na przegubie maszyny mierzone jest aktualne położenie zestawu ciągnik – zaczepiona maszyna. Procesor oblicza niezbędną reakcję hydrauliki w celu zapewnienia dokładnego kopiowania kół ciągnika. Sensor poziomowania (opcja) dostarcza informacji o ukształtowaniu terenu. Dzięki temu możliwe jest automatyczne niwelowanie wychylenia maszyny. TRAIL-Control stanowi standardowe wyposażenie terminala.
Producent:
EKOTRONIC
Wyślij zapytanie dotyczące:
Elektronika sterująca do maszyn rolniczych Mueller Elektronik do firmy
EKOTRONIC, która zamieściła w naszym portalu rolnictwo.com.pl informację o tej ofercie.