
Przyczepa dwuosiowa T710/1 o ładowności 6T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T710/1 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny.
W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej.
W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
| Typ | J.m. | T710/1 |
| Ładowność | kg | 6000 |
| Masa własna | kg | 2000 |
| Długość zewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4260 |
| Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 4195 |
| Szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2250 |
| Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej | mm | 2130 |
| Wysokość ścian skrzyni | mm | 500 |
| Wysokość ścian skrzyni z nadstawką | mm | 1000 |
|
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża |
mm | 1150 |
| Pojemność ładunkowa/z nadstawką | m3 | 4,5/8,9 |
| Wymiary gabarytowe: | ||
| Długość | mm | 6200 |
| Szerokość | mm | 2250 |
| Wysokość | mm | 1645 |
| Ogumienie | - |
11.5/80-15,3 16PR |
| Wyposażenie standardowe: | ||
| Rodzaj ramy podwozia | - | podłużnicowa |
| Rodzaj dyszla | - | firmowy Metal-Fach |
| Cięgno dyszla | Ø | 40 |
| Prędkość maksymalna | km/h | 40 |
| Wywrót | - | trójstronny |
| Instalacja hamulcowa | - | 2-przewodowa (opcja: jednoprzewodowa) |
| Oświetlenie | - | tak |
| Hamulec ręczny | - | tak |
| Kliny podporowe z kieszeniami | - | tak |
| Kolorystyka malowania ścian na życzenie klienta | - | tak |