SILNIK
Silniki fabryczne ZETOR, zaprojektowane bez elektroniki i dopełniających dodatków do paliwa, górują nad konkurencją łatwym serwisem oraz wysoką niezawodnością. Dysponują dużym wzrostem momentu obrotowego (ponad 35 %), co obniża konieczność przełączania biegów. Moc silnika pozostaje stała w szerokim zakresie obrotów.
SKRZYNIA PRZEKŁADNIOWA
Ciągnik jest wyposażony w synchronizowaną czterobiegową skrzynie przekładniową z trzybiegową redukcją oraz biegiem wstecznym. Liczba biegów wynosi 12 + 12.
HYDRAULIKA
Model Major wykorzystuje hydraulikę z regulacją mechaniczną. Odznacza się nie tylko siłą podnoszenia, ale i regulacją szybkości opuszczania z możliwością zamknięcia zaworu przy transporcie maszyn oraz regulacją czułości układu hydraulicznego. Ciągnik jest wyposażony w jednosekcyjny lub dwusekcyjny dodatkowy rozdzielacz z dwoma lub czteroma złączkami ciśnieniowymi i spływem oleju.
KABINA
Komfortowa ze względu na praktyczność wykorzystywania. Wystarczająca przestrzeń oraz ergonomiczne rozwiązanie elementów sterowniczych ułatwia pracę obsługi ciągnika.