Ładowarki teleskopowe z obrotową kabiną firmy Faresin pozwalają na pracę wysięgnikiem zarówno do góry, do przodu jak i dookoła o 360 stopni. Dzięki temu maszyna może wykonywać pracę szybciej bez konieczności każdorazowego jej przestawiania jak w przypadku ładowarek bez obrotowej kabiny. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa pracy ładowarka teleskopowa FH 22.45 Roto wyposażona jest w przekątne stabilizatory z systemem cyfrowego pozycjonowania i pionowe stabilizatory dla położenia ładowarki, system zabezpieczeń przed użyciem stabilizatorów z wysuniętym wysięgnikiem i ze wzrostem konta obrotu oraz system poziomowania +/- 8° sterowany za pomocą joysticka z kabiny. Dodatkowo FH 22.45 posiada automatyczną redukcję prędkości jezdnej przy wysuniętym wysięgniku oraz w przypadku wzrostu konta obrotu. Imponująca wysokość podnoszenia do 22 m oraz udźwig do 4500 kg, obrót kabiny, 3 tryby sterowania kołami, promień skrętu tylko 4,2 m oraz bogaty osprzęt roboczy czyni z niej maszynę bezkonkurencyjną w stosunku do tradycyjnych ładowarek kołowych.
PODSTAWOWE DANE:
Silnik IVECO NEF turbodiesel intercooler, 4 cylindrowy - 94 kW / 130 KM, chłodzony cieczą
Napęd hydrostatyczny ze sterowaniem elektronicznym na 4 koła, obie osie skrętne
2x2 przełożenia do przodu i 2x2 przełożenia do tyłu sygnał dźwiękowy podczas jazdy do tyłu
Mechaniczna przekładnia Fast-Slow
Prędkość jazdy 40 km/h
System zabezpieczeń przed wywróceniem z sygnałem świetlnym i dźwiękowym
Kabina z dużymi oknami w standardzie ROPS-FOPS
Ergonomiczny fotel kierowcy z dwoma regulowanymi podparciami i zagłówkiem, pasy bezpieczeństwa, dwa joysticki (do obrotu i stabilizatorów)
Sztywna przednia oś z systemem dwóch cylindrów do przenoszenia drgań z końcową przekładnią z mechanizmem różnicowym
Wahliwa oś tylna z dwoma cylindrami z końcową przekładnią i mechanizmem różnicowym
System hamulcowy powiązany z funkcją Inching. Rozrusznik hydrauliczny
Panel sterowniczy dla sensorów ładowarki, diagnostyki silnika i konserwacji (serwisu)
Zintegrowany system z dwoma zespołami sterowania, komunikacja za pomocą CAN BUS
Wyświetlacz graficzny dla diagnostyki i serwisu: obciążenie wysięgnika, kąt wychylenia, wysunięcie, pozycja stabilizatorów, obrót wieżyczki, wychylenie
Napęd hydrostatyczny z systemem kontroli ciśnienia
Zestaw narzędzi i światło ostrzegawcze
Tylny zaczep transportowy do 3t i do 6t dla przyczepy z hamulcami mocowany do ramy
Siła trakcji 12000 daN
Przekątne stabilizatory z systemem cyfrowego pozycjonowania i pionowe stabilizatory dla położenia ładowarki, system zabezpieczeń przed użyciem stabilizatorów z wysuniętym wysięgnikiem i ze wzrostem konta obrotu, system poziomowania +/- 8° sterowany za pomocą joysticka z kabiny
Automatyczna redukcja prędkości jezdnej przy wysuniętym wysięgniku i wraz ze wzrostem konta obrotu
Proporcjonalne sterowany rozdzielacz DANFOSS sterowany przez zespół CAN BUS, za pomocą dwóch joysticków
Kabina King Cab - opcja