Nowy UPL OpenAg dzięki przejęciu Arysta LifeScience jest obecnie jedną z 5 największych firm z branży rozwiązań rolniczych na świecie z przychodem rocznym w wysokości 5 miliardów USD i obecnością w 130 krajach. Dzięki dostępowi do 90% światowego rynku żywności i obecności w regionach o wysokim wzroście gospodarczym, nowy UPL stanowi atrakcyjną propozycję dla rolników, dystrybutorów, dostawców i partnerów. Nowe zintegrowane portfolio to wzajemnie uzupełniający się asortyment chemicznych środków ochrony roślin: herbicydów, fungicydów i insektycydów, zapraw nasiennych oraz produktów biologicznych (biostymulatory, bioinsektycydy, biofungicydy) - produktów do ochrony, poprawy jakości i plonowania roślin.
Nowy branding oparty jest na idei OpenAg (od „open agriculture” – otwarte rolnictwo/otwarci na rolnictwo). Nasz główny cel i kierunek rozwoju - OpenAg wyrażony jest w odważnym podejmowaniu nowych inicjatyw i w świeżej energii dla rynku agro. Nowa identyfikacja jest odbiciem wspólnego potencjału do wzrostu, naszego i naszych partnerów biznesowych. System produkcji żywności opiera się na rolnictwie, które działa bez limitów i granic. Nowy branding symbolizuje zaangażowanie firmy w tworzenie rolnictwa otwartego na zmiany i nastawionego na zrównoważony rozwój.