Przeniesienie napędu na przednie koła odbywa się za pomocą przekładni stożkowych zatopionych w kąpieli olejowej i zamkniętych w szczelnej obudowie. Promień zawracania ciągnika jest niezwykle mały: 3,4 m bez hamulców. Przedni most wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD), który w przypadku utraty przyczepności jednego z kół automatycznie przenosi moment obrotowy na drugie koło, w ten sposób zachowując trakcję ciągnika. Napęd przedni załączany jest elektro-hydraulicznie za pomocą przycisku na desce rozdzielczej – również podczas jazdy. W standardzie ciągnik M7060 oferuje WOM o dwóch prędkościach obrotowych - 540 i 540E.
Ciągnik Kubota M7060 wyposażono w pełni zsynchronizowaną skrzynię biegów o 6 przełożeniach głównych. Seryjny reduktor posiada 3 zakresy - szosowe, polowe i pełzające. W rezultacie użytkownik ma do wyboru 18 przełożeń. Kabinę zaprojektowano tak, aby zapewnić operatorowi jak najlepszą widoczność. Odpowiednio ukształtowane szyby oraz powiększona przestrzeń znacznie podwyższają komfort pracy. Montowana w standardzie klimatyzacja z nawiewami w desce rozdzielczej zapewnia równomierne ogrzewanie lub chłodzenie całego ciała operatora, a także bardzo efektywną cyrkulację powietrza. Pompa hydrauliczna Kuboty M7060 ma wydatek 86,0 l/min, co gwarantuje dużą szybkość reakcji podnośnika oraz odpowiednią moc zasilania hydrauliki zewnętrznej. W standardzie ciągnik oferuje dwie sekcje hydrauliki zewnętrznej, a tylny TUZ kategorii II ma udźwig 2300 kg i jest sterowany mechanicznie.