Najważniejsze cechy serii GX:
- Mocna, zwarta konstrukcja do pracy w najtrudniejszych warunkach;
- Konstrukcja miejsca pracy powodująca minimalne zmęczenie operatora;
- Standardowy 3-funkcyjny katalizator w wózkach LPG pozwala osiągnąć jeden z najniższych poziomów emisji spalin;
- Standardowy filtr cząstek stałych DPF oraz zawór recyrkulacji spalin w wózkach Diesel pozwalają osiągnąć poziom emisji spalin zgodny z normami Stage IIIB;
- Optymalne zużycie paliwa przez wózki LPG dzięki zastosowaniu systemu kontroli silnika ECCS LPG-engine;
- Optymalne zużycie paliwa przez wózki Diesel dzięki zastosowaniu wtrysku bezpośredniego Common Rail;
- Opcjonalne sterowanie FINGERTIP pozwala na łatwiejsze i bezpieczniejsze operowanie ładunkiem;
- Standardowo wprowadzony Nissan Risk Reduction System dla bezpieczeństwa pracy;
- Doskonała widoczność dla bezpieczeństwa pracy;
- Wbudowany system diagnostyki wózków (nie ma konieczności podpinania urządzeń zewnętrznych);
- Prosta obsługa dzięki łatwemu dostępowi do komory silnika i podzespołów wózka.
Wózek widłowy serii GX jest odzwierciedleniem nieustającej pracy wykonywanej przez firmę w celu zaprojektowania i wytworzenia wyrobu o jak największej wartości. Spełnienie, a nawet przekroczenie coraz ostrzejszych przepisów dotyczących emisji spalin wprowadzonych przez Unię Europejską i Stany Zjednoczone sprawia, że wózki widłowe firmy UniCarriers (Nissan Forklift) stały się niekwestionowanym liderem w zakresie ekologicznie czystych silników. W połączeniu z tradycyjnie już wytrzymałą i niezawodną konstrukcją, sprawia, że właściciel wózka widłowego firmy UniCarriers (Nissan Forklift) serii GX, będzie mógł przeznaczyć więcej czasu na pracę, a mniej na konserwacje i naprawy.
Najważniejsze cechy serii GX:
- Mocna, zwarta konstrukcja do pracy w najtrudniejszych warunkach;
- Konstrukcja miejsca pracy powodująca minimalne zmęczenie operatora;
- Standardowy 3-funkcyjny katalizator w wózkach LPG pozwala osiągnąć jeden z najniższych poziomów emisji spalin;
- Standardowy filtr cząstek stałych DPF oraz zawór recyrkulacji spalin w wózkach Diesel pozwalają osiągnąć poziom emisji spalin zgodny z normami Stage IIIB;
- Optymalne zużycie paliwa przez wózki LPG dzięki zastosowaniu systemu kontroli silnika ECCS LPG-engine;
- Optymalne zużycie paliwa przez wózki Diesel dzięki zastosowaniu wtrysku bezpośredniego Common Rail;
- Opcjonalne sterowanie FINGERTIP pozwala na łatwiejsze i bezpieczniejsze operowanie ładunkiem;
- Standardowo wprowadzony Nissan Risk Reduction System dla bezpieczeństwa pracy;
- Doskonała widoczność dla bezpieczeństwa pracy;
- Wbudowany system diagnostyki wózków (nie ma konieczności podpinania urządzeń zewnętrznych);
- Prosta obsługa dzięki łatwemu dostępowi do komory silnika i podzespołów wózka.