DEUTZ-FAHR to niemiecka niezawodność, precyzja w produktach i wyjątkowa obsługa klienta. Oferta obejmuje gamę ciągników rolniczych i kombajnów zbożowych. Deutz-Fahr to synteza innowacyjnej technologii zintegrowanej w awangardowych produktach, wytyczających trendy w światowym rolnictwie. Wydajność, niezawodność i łatwość zastosowania we wszystkich warunkach potwierdzają najwyższą jakość produktów marki Deutz-Fahr.
Strona www:
http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/
NOWE MODELE W KLASIE MOCY 120-140 KM
Nowe modele Serii 6 zapewniają najnowsze nowinki techniczne i najlepsze rozwiązania do wykonywania różnego rodzaju zadań. DEUTZ-FAHR poszerza gamę oferowanych modeli o sześć kompaktowych ciągników z silnikami cztero-cylindrowymi. Gamę uzupełniają ciągniki 6120, 6130 i 6140 dostępne zarówno ze skrzynią bezstopniową TTV jak i PowerShift. Od orki przez zabiegi pielęgnacyjne, ochroną roślin, zbiory aż po transport i prace z ładowaczem czołowym – nowe modele Serii 6 to maksymalna wszechstronność i uniwersalność. Doskonała zwrotność i wysoki komfort w różnego rodzaju pracach to cechy charakterystyczne nowych modeli Serii 6. Nowoczesny design maski silnika, pakiet reflektorów LED oraz wyposażenie obejmujące 8" iMonitor w kabinie świetnie podkreślają nowoczesny charakter tych ciągników. Podobnie jak w przypadku większych modeli Serii 6, także nowe, cztero-cylindrowe ciągniki posiadają wydajny układ hydrauliczny oraz mocny podnośnik do współpracy z różnego rodzaju osprzętem. Nowe ciągniki wyposażono w ultra-nowoczesny silnik Deutz TCD 3.6 (Stage IV / Tier 4 Final) generujący moc w zakresie od 126 do 143 KM (92,7 do 105 kW), który oferuje optymalną charakterystykę przy zredukowanym zużyciu paliwa. Bogata oferta opcji sprawia, że każdy może dopasować wyposażenie ciągnika do swoich potrzeb. Przestronna kabina oferuje doskonały komfort - komfort z którego słyną nowe ciągniki marki DEUTZ-FAHR. Rolnicy oczekujący wydajnej, mocnej i jednocześnie wszechstronnej, kompaktowej maszyny mogą już teraz wybrać nowe modele Serii 6. Nowe, kompaktowe modele Serii 6 spełniają oczekiwania oferując jeszcze lepsze parametry i jeszcze wyższą wydajność.
SILNIK
Nowy, elektronicznie sterowany, cztero-cylindrowy silnik Deutz TCD 3,6 litra (Stage IV / Tier 4 Final) jest kompaktowy, mocny i jednocześnie bardzo wydajny. Szybko reaguje na zmiany obciążenia, oferuje wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów. Jednocześnie jest przyjazny dla środowiska naturalnego. Układ oczyszczania spalin zawiera recyrkulację spalin z zaworem EGR, układ SCR oraz pasywny filtr cząstek stałych (DPF) - nie dotyczy modelu 6120 z EGR i SCR. W porównaniu do aktywnych filtrów cząstek stałych, pasywny DPF zapewnia trzy zalety: brak wtrysku paliwa bezpośrednio do filtra, niższe temperatury w trakcie regeneracji filtra oraz szybszą jego regenerację. Przekłada się to na oszczędności w paliwie, przy zachowaniu wszystkich wymagań w zakresie oczyszczania spalin. We wszystkich modelach wydajność silnika dodatkowo zwiększa elektronicznie sterowany wentylator Visco. Każdy model może być wyposażony w dodatkowy hamulec spalin, który w 40% przejmuje siłę potrzebną do hamowania ciągnika odciążając hamulce. Układ pozwala zwiększyć żywotność hamulców ciągnika, zwłaszcza w trakcie jazdy w terenie górzystym z ciężkimi ładunkami. Sterowanie hamulca jest bardzo proste, operator używa dodatkowy pedał, który jest połączony z przepustnicą spalin. Nowe jednostki napędowe DEUTZ-FAHR to doskonały przykład skutecznego połączenia najnowszej technologii "Made in Germany" z systemami, których zadaniem jest utrzymanie najwyższej wydajności i komfortu wykonywanych prac.
DWIE WERSJE NAPĘDU
Maksymalna wydajność w każdego rodzaju pracach – nowe modele Serii 6 mogą być wyposażone w nowoczesny, bezstopniowy układ napędowy TTV. Przetestowana, sprawdzona skrzynia biegów CVT została zmodernizowana, nowe oprogramowanie daje teraz jeszcze większe możliwości wykorzystania ciągnika. Wybór pośród trzech trybów pracy napędu daje operatorowi możliwość optymalnego dopasowania funkcji ciągnika do aktualnych warunków: tryb manual, auto i WOM (PTO). Skrzynia bezstopniowa daje możliwość dowolnego wyboru prędkości jazdy w zakresie od 0 do 40 km/h. Warto podkreślić, że skrzynia okazuje się być bardzo wydajna w zakresie prędkości prac polowych. Praca napędu i silnika jest koordynowana przez układ elektronicznego sterowania. Funkcja PowerZero umożliwia zatrzymanie ciągnika bez użycia pedału sprzęgła a nawet hamulców. Każdy detal napędu TTV zaprojektowano tak aby docelowo w nowych modelach Serii 6 uzyskać maksymalną wydajność w każdych warunkach.
Każdy kto wybiera nowe modele Serii 6 w napędzie Powershift otrzymuje solidną, wytrzymałą pięciobiegową skrzynię z trzema półbiegami Power shift oraz funkcją Speed Matching. Dostępne są dwie wersje przekładni: 30+30 oraz 60+60 z reduktorem i super-reduktorem. Układ napędowy wyposażono ponadto w rewers elektrohydrauliczny Powershuttle ze sprzęgłami SenseClutch i pięcio- stopniową regulacją szybkości jego reakcji w trakcie zmiany kierunku jazdy. Operator może zmieniać kierunek jazdy bez przerywania napędu na koła ciągnika. Funkcja Stop&Go ułatwia manewrowanie, w trakcie hamowania operator nie musi wciskać pedału sprzęgła napęd zostanie automatycznie rozłączony. Stop&Go doskonale sprawdza się w pracach z ładowaczem czołowym. Przycisk sprzęgła ComfortClutch na dźwigni zmiany biegów pozwala na zmianę biegów głównych bez konieczności używania pedału sprzęgła w podłodze ciągnika. Prędkość maksymalna 40 km/h jest uzyskiwana przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika, co przekłada się na oszczędności w zakresie zużycia paliwa, jednocześnie ciągnik oferuje zwiększony komfort jazdy i zredukowany hałas.
HAMULCE I OSIE
Oś przednia nowych modeli Serii 6 została zaprojektowana specjalnie z myślą o ciągnikach z silnikami o mocy 120 do 140 KM. Celem konstruktorów było opracowanie rozwiązań zapewniających maksymalną trakcję, pełne bezpieczeństwo w każdym terenie. Napęd na cztery koła i pełna (100 %) blokada mechanizmów różnicowych są sterowane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków, obydwie te funkcje mogą być też sterowane automatycznie przez system ASM, który włącza i wyłącza napęd i blokadę w zależności od kąta skrętu kół przednich, prędkości jazdy i wciśnięcia pedału hamulca. Wszystkie nowe modele Serii 6 mogą być opcjonalnie wyposażone w amortyzowaną oś przednią. Dzięki zastosowaniu dwóch siłowników po dwóch stronach wspornika osi – skok amortyzacji został na maksymalnym możliwym poziomie. Dzięki temu uzyskano doskonały komfort jazdy oraz najlepszą trakcję zarówno w pracach polowych jak i w transporcie. Układ amortyzacji można całkowicie wyłączyć za pomocą przycisku. Układ kierowniczy SDD to także jedna z opcji nowych modeli Serii 6. Umożliwia on zredukowanie o połowę liczby obrotów kołem kierownicy potrzebnych do wykonania pełnego skrętu - ciągnik dwa razy szybkiej skręca koła, co przekłada się na zredukowany czas manewrowania. DEUTZ-FAHR to marka znana z tego, że wszystkie systemy podnoszące bezpieczeństwo montowane są w tych ciągnikach w standardzie. Dlatego właśnie nowe modele Serii 6 standardowo wyposażono w układ hamulcowy na cztery koła. Standardowe wyposażenie to także hydrauliczny hamulec postojowy (Hydraulic Parking Brake HPB).
PODNOŚNIKI I WOM
Nowe modele Serii 6 oferują dużą uniwersalność i możliwość obsługi różnego rodzaju maszyn. Wyposażenie ciągnika może być konfigurowane elastycznie w odniesieniu do Państwa potrzeb. Oferta obejmuje trzy rodzaje hydrauliki: pompa zębata o stałej wydajności 90 l/min i mechanicznie sterowane obwody, pompa tłoczkowa 120 l/min Load-Sensing z mechanicznie sterowanymi obwodami lub pompa tłoczkowa 120 l/min Load-Sensing w połączeniu z elektronicznie sterowanymi obwodami. Oprócz tych pakietów, dostępne są 22 inne opcje wyposażenia – od trzech mechanicznie sterowanych obwodów, po w pełni elektroniczne sterowanie pięciu obwodów hydraulicznych, przedni podnośnik (opcjonalnie z pakietem Comfort z jednym obwodem hydraulicznym z przodu ciągnika), ładowacz czołowy. Przedni podnośnik oferowany jest także w trzech wariantach: ze sterowaniem mechanicznym, elektrohydraulicznym oraz z pakietem Comfort. Maksymalny udźwig przedniego podnośnika nowych modeli Serii 6 to 2880 kg. Elektroniczny podnośnik tylny EHR oferuje udźwig do 7000 kg. Cztery prędkości tylnego WOM (540, 540ECO, 1000 i 1000ECO) to część standardowego, bardzo bogatego wyposażenia wersji Powershift, modele TTV posiadają trzy prędkości wałka. Z przodu można zamontować WOM o prędkości 1000 obr/min. Z tyłu natomiast ciągnik można wyposażyć w WOM synchro. Funkcja AutoWOM to także wyposażenie standardowe. Pozwala ona na automatyczne uruchamianie i rozłączanie tylnego WOM w zależności od położenia ramion podnośnika tylnego. Nowe modele Serii 6 to wyposażenie, które sprosta wymaganiom w każdej sytuacji.
KABINA
Kabina montowana na nowych hydraulicznych Silent-blockach zapewnia o 40 % lepszą amortyzację drgań w porównaniu do tradycyjnego rozwiązania. Jeszcze wyższy komfort oferowany jest w układzie z amortyzacją mechaniczną lub pneumatyczną. Oferta wyposażenia obejmuje wydajny układ klimatyzacji sterowany manualnie lub automatycznie. Kabinę wyposażono w otwierane szyby boczne, jednocześnie ciągnik może być wyposażony w otwieraną szybę przednią. Aby wykonywać z pełną wydajnością różnego rodzaju prace - także w nocy, nowe modele Serii 6 wyposażono w pakiet reflektorów LED gwarantujący strumień światła o mocy 33600 lumenów. Do prac z ładowaczem czołowym rekomendowany jest dach ze szklanym szyberdachem i strukturą FOPS. Dobrą widoczność do tyłu zapewnia duża wycieraczka tylnej szyby. Nowa Seria 6 to także ergonomiczne przyrządy sterownicze, które zostały pogrupowane kolorystycznie i pod kątem częstości wykorzystania w różnego rodzaju pracach. Wnętrze nowych modeli Serii 6 imponuje jakością wykonania, materiałami i designem. Wszystkie sterowniki obsługujące silnik, układ napędowy, WOM, AutoWOM, układ hydrauliczny oraz konsola MMI do sterowania wyświetlaczem InfoCentrePro umieszczono w zasięgu ręki operatora, po prawej stronie fotel operatora. Zostały one pogrupowane w częstości użycia, otrzymały także czytelne oznaczenia kolorystyczne. Modele TTV do sterowania wykorzystują nowy joystick PowerCom S na podłokietniku. Nowy panel InfoCentrePro na zegarach posiada 5" kolorowy wyświetlacz. Dzięki temu operator posiada pełne informacje na temat statusu i funkcjonowania wszystkich podzespołów. Konsola Mini-MMI lub MMI używana jest do obsługi wyświetlacza i wprowadzania ustawień. Dostępne są trzy wersje fotela operatora, w tym fotel amortyzowany pneumatycznie z możliwością obrotu. Wszystkie modele oferują fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. Nowe modele Serii 6 posiadają wszelkie udogodnienia i szereg systemów gwarantujących najwyższy komfort i wygodę dla operatora.
AGROSKY, ISOBUS
Nowe modele Serii 6 mogą być wyposażone w najnowszy system rolnictwa precyzyjnego AGROSKY marki DEUTZ-FAHR. Najbardziej wymagające prace mogą być wykonywane z precyzją do 2 cm. System działa jednakowo skutecznie w każdym miejscu na Ziemi, sygnał odbierany jest przez odbiornik. Oferta obejmuje systemy prowadzenia manualnego i automatycznego. System DEUTZ-FAHR Assisted Steering z elektryczną kierownicą zawiera wbudowany czujnik kąta skrętu kół. Ciągniki obsługują także sterowanie maszyn przez sygnał ISOBUS 11783, dzięki temu mogą pracować nawet z dużymi maszynami z pełną wydajnością. Niezależnie od wybranego systemu, rozwiązania marki DEUTZ-FAHR oferują sterowanie z wykorzystaniem monitora z ekranem o przekątnej 8", obsługującego jedną lub dwie kamery. Do obsługi monitora służy także konsola MMI z pokrętłem i przyciskami. Nowy iMonitor zamontowano na prawym słupku kabiny, dodatkowo posiada on dwie pozycje - do jazdy po drogach i do prac polowych, dzięki czemu zarówno w transporcie jak i w pracach z maszynami operator może na bieżąco otrzymywać wszelkie niezbędne informacje na temat ciągnika. Możliwość wyboru indywidualnego widoku menu dodatkowo zwiększa walory użytkowe terminal montowanego w nowych modelach ciągników DEUTZ-FAHR.
GAMA PRODUKTÓW DEUTZ-FAHR:
Agrokid |
210-220-230 |
Seria 5DF Ecoline |
5080-5090-5100-5080.4-5090.4-5105 |
Seria 5DF / 5DS / 5DV |
5080-5090-5100-5090.4-5105-5115 |
Seria 5DS TTV |
5090-5100-5090.4-5105-5115 |
Agroplus F Keyline |
70-80-80.4 |
Seria 4E |
4070-4080-4090-4100 |
Seria 5D / 5D Ecoline |
5080-5090-5090.4-5100.4 |
Seria 5G |
5080-5090-5090plus-5100-5110-5110plus-5120 |
Seria 5 |
5105-5115-5125 |
Seria 6 (120-140KM) |
6120-6130-6140 |
Seria 6 Agrotron (150-215KM) |
6155.4-6165.4-6175.4-6155-6165-6175-6185-6205-6215 Powershift / RCshift / TTV |
Seria 7 Agrotron TTV |
7230-7250 |
Seria 9 Agrotron TTV |
9290-9310-9340 |
Kombajn zbożowy |
C6205-C6205TS |
Kombajn zbożowy |
C7205TS-C7205TSB-C7206TS-C7206TSB |
Kombajn zbożowy |
C9205TS-C9205TSB-C9206TS-C9206TSB |
Więcej informacji o produktach na stronie: http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/