Deutz-Fahr Serii 6 (150-215KM)



Same Deutz-Fahr Polska Sp. z o.o.

  • +48 81 460 29 66
Zapytaj o produkt
Wizytówka firmy

  • Informacje
  • Zdjęcia
  • Katalog PDF
  • Zapytaj o produkt
  • Pozostała oferta



DEUTZ-FAHR
to niemiecka niezawodność, precyzja w produktach i wyjątkowa obsługa klienta. Oferta obejmuje pełną gamę produktów - prawdziwy Full Line. Ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe, ładowarki teleskopowe oraz maszyny linii zielonkowej Deutz-Fahr to synteza innowacyjnej technologii zintegrowanej w awangardowych produktach, wytyczających trendy w światowym rolnictwie. Wydajność, niezawodność i łatwość zastosowania we wszystkich warunkach potwierdzają ich najwyższą jakość.

Strona www:

http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/
www.facebook.com/DeutzFahr

Ciągnik rolniczy Deutz-Fahr AGROTRON Serii 6

Gama modeli Agrotron Serii 6 zawiera modele: Agrotron 6155 / Agrotron 6165 / Agrotron 6175 / Agrotron 6185 / Agrotron 6205 / Agrotron 6215. Nowe modele Serii 6 oferowane są w trzech rodzajach układu napędowego: Powershift, RCshift i bezstopniowy TTV. Seria 6 to wyjątkowo bogate wyposażenie standardowe oraz szereg innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają najwyższy poziom komfortu w parze z najlepszymi parametrami użytkowymi.

Wysoki moment obrotowy oraz niskie zużycie paliwa

Nowa Seria 6 została wyposażona w silnik, który został całkowicie przeprojektowany pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Nowa jednostka napędowa DEUTZ 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) oferuje minimalny czas reakcji na zmiany obciążenia, zapewnia większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i AdBlue. Zmieniony układ wydechowy, wyposażono w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz dodatkowo DPF (filtr cząstek stałych) z pasywną regeneracją. W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF pasywny oferuje takie zalety jak: brak wtrysku paliwa do filtra, zredukowana temperatura samego filtra w czasie regeneracji. Pozwala to zaoszczędzić paliwo i pieniądze, a jednocześnie spełnić wymagania obowiązujących aktualnie norm emisji spalin. W modelach TTV odpowiednią sprawność silnika zapewnia także wentylator Electronic Visco. Modele TTV mogą być również wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), dzięki czemu siła hamowania jest o 40 % większa. Jest to szczególnie ważne podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem, ponieważ wtedy ten układ zapobiega przegrzaniu się hamulców. Jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są mniejsze. Obsługa jest łatwa i intuicyjna. Hamulec wydechowy działa po naciśnięciu pedału, który steruje specjalnym zaworem. Skuteczność hamowania jest optymalizowana automatycznie, w zależności od wybranego trybu napędu (Auto, Manual, WOM). Silnik DEUTZ 6.1 Euro 4 (Tier4 Final) – nowoczesna niemiecka technologia – jest synonimem praktycznej wiedzy i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć maksymalną wydajność. Nowy układ chłodzenia – zaprojektowany we współpracy z Italdesign Giugiaro –ze względu na wyższą skuteczność odprowadzania ciepła znacznie poprawił wydajność silnika.Wszystkie chłodnice i elementy łączące zostały wykonane z aluminium, co w dużym stopniu ułatwiło rozpraszanie ciepła. Unikalny system umożliwia całkowite otwarcie chłodnicy, dzięki czemu przeglądy i konserwacje można wykonywać łatwiej i szybciej. Kompaktowy układ chłodzenia zajmuje stosunkowo mało miejsca, więc przednia część maski została obniżona i dzięki temu przedni podnośnik jest doskonale widoczny. W pokrywę powyżej chłodnicy wbudowano filtr powietrza. Spiralne kanaliki na obudowie filtra powietrza wymuszają wyrzucanie zanieczyszczeń na obudowę. Pył, który opada po ściankach obudowy na jej dno jest wysysany poprzez przewód, którego koniec umieszczono w obudowie wentylatora chłodnicy. Ciągniki Deutz-Fahr nowej Serii 6 wykorzystują sprawdzony system filtracji powietrza z technologią nano-włókien PowerCore. Nowoczesne filtry o maksymalnej niezawodności i wydajności to gwarancja maksymalnych parametrów.

Napęd Powershift, RCshift lub TTV

Do czego może służyć ciągnik Deutz-Fahr? Proste prace w gospodarstwie? Uprawa użytków zielonych? Ciężki transport? Wymagające prace polowe? A może każde z tych zadań? Niezależnie od potrzeb, w ofercie modeli Serii 6 zawsze znajdziemy właściwą przekładnię, która odpowie na wymagania operatora i spełni wszystkie oczekiwania pod względem ekonomicznym. Manualna przekładnia Powershift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów wynosi 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 lub 50 km/h (odpowiednio do obowiązujących przepisów), przy zredukowanych obrotach silnika. W pełni automatyczna przekładnia RCshift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu, 3 do tyłu. Łącznie 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Przekładnia oferuje wysokie prędkości jazdy w na drogach publicznych, jednocześnie oferuje dużą siłę uciągu w pracach polowych. Przekładnia bezstopniowa TTV: wydajność przy zachowaniu maksymalnej łatwości obsługi i sterowania. Efektywny i niezawodny układ napędowy umożliwia bezstopniową zmianę przełożeń oraz pełne wykorzystanie mocy i momentu obrotowego silnika bez zbędnych strat lub zwiększonego zużycia paliwa, co przekłada się na łatwiejszą i bardziej wydajną pracę niezależnie od warunków. Dzięki takim funkcjom przekładni TTV, można szybko uzyskać żądaną prędkość, a ciągnik prowadzi się wygodnie i bezpiecznie, szczególnie podczas jazdy po drogach. Wszystkie przekładnie są łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na pokładowych wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą wydajność, precyzję i skuteczność. Ale najbardziej wyjątkowe w nowej Serii 6 jest to, że można dowolnie wybierać żądany poziom technologii i sposobu zmiany biegów. Nowa przekładnia RCshift zapewnia niezwykle wygodną, efektywną i całkowicie automatyczną zmianę biegów, podobnie jak w przekładniach samochodów osobowych. Można wybrać trzy strategie sterowania: tryb manualny: użytkownik wybiera bieg i półbiegi Powershift, tryb pół-automatyczny: użytkownik wybiera bieg, a skrzynia automatycznie zmienia półbiegi Powershift (prace polowe), tryb całkowicie automatyczny: układ automatycznie zmienia biegi i półbiegi Powershift (transport drogowy) W celu zapewnienia ekonomicznego zużycia paliwa w trakcie prac transportowych – maksymalna prędkość 50 km/h przy 1447 obr./min. (RCShift, w zależności od rozmiaru opony), opcja SpeedMatching zapewniająca bezproblemową zmianę biegów podczas prac transportowych stanowi wyposażenie standardowe. W pełni zintegrowane, elektroniczne sterowanie przekładnią i silnikiem zapewnia precyzyjną regulację i dokładne indywidualne ustawienia. Poprawia także funkcjonalność przekładni. Maksymalna wydajność jest wynikiem sprawnego przenoszenia napędu i dokładnego doboru prędkości roboczych. Nowa Seria 6 jest wyposażona w sterowaną elektronicznie bezstopniową przekładnię TTV. Jest to wytrzymała, sprawdzona, przetestowana konstrukcja. Nowe oprogramowanie dodatkowo zwiększa jej walory użytkowe. Dzięki ofercie trzech trybów pracy skrzyni można doskonale dostosować się do każdej sytuacji wybierając: tryb manualny, automatyczny lub WOM. Ogólnie rzecz biorąc, można wybrać dowolną prędkość w zakresie od 0,2 km/h do 50 km/h. W przypadku prac polowych, układ przeniesienia napędu TTV działa z najwyższą wydajnością przy wszystkich prędkościach. Niezwykle komfortowa przekładnia TTV jest wysoce wydajna, ze względu na wykorzystanie czterech przekładni mechanicznych (planetarnych), zmienianych automatycznie. Zarządzanie silnikiem i przekładnią jest w pełni zintegrowane. To poprawia funkcjonalność i pozwala na indywidualne dostosowanie ustawień. Ponadto, funkcja Stretch Control zwiększa bezpieczeństwo jazdy z przyczepami. Każdy szczegół przekładni TTV został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować wydajność Serii 6.

Nowa oś przednia i hamulce

Nowa przednia oś z układem amortyzacji i układ hamulcowy Serii 6 są unikalne w tej klasie ciągników. Nowa oś przednia jest obecnie wyposażona w aktywny układ napędu z 3 automatycznymi poziomami sił tłumienia amortyzatorów oraz większym zakresem regulacji. To znacznie zwiększyło efekt działania układu. Zawieszenie przedniej osi jest elektroniczne. W zależności od intensywności hamowania oraz prędkości jazdy, aktywowana jest amortyzacja na jednym z trzech poziomów – włączenie systemu Anti-Dive i Anti-Rise, wykorzystanie kompletnego układu zawieszenia do prac polowych lub na drodze lub całkowita blokada układu zawieszenia. Aby zwiększyć rozstaw kół lub stabilność potrzebną do prac transportowych, można opcjonalnie zamówić specjalne dystanse o wymiarach 50 mm i 100 mm. Seria 6 TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi. Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy Booster zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach. Modele TTV są wyposażone w hamulec postojowy EPB: automatyczny układ hamulców blokujący tylne tarcze hamulcowe. EPB rozłącza się automatycznie, gdy włączany jest rewers kierunku jazdy i załącza się automatycznie, gdy operator opuści fotel.

Podnośnik, hydraulika i WOM

Układ hydrauliczny nowej Serii 6 służy do wykonywania bardzo wielu różnych funkcji. Można wybierać pomiędzy sterowaniem mechanicznym i elektrohydraulicznym, a operator ma do dyspozycji aż pięć obwodów układu hydraulicznego z tyłu i dwa z przodu, a także pompę o wydajności 170 l/min. Udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 10000 kg. Wszystkie wejścia hydrauliczne w modelach z kabiną MaxiVision 2 są sterowane proporcjonalnie, dzięki czemu można w bardzo precyzyjny sposób kierować pracą maszyn. W modelach TTV zamontowano oddzielny zbiornik oleju. To znacznie wydłuża okresy międzyprzeglądowe.

Pompy o stałym lub zmiennym wydatku spełniają wymagania klientów. Nowy układ hydrauliczny Serii 6TTV pozwala na wyposażenie ciągnika w przedni podnośnik z funkcją sterowania położeniem. Zmieniono sposób zamontowania przedniego podnośnika tak, aby mógł współpracować z przednim zawieszeniem. Takie rozwiązanie sprawia, że konstrukcja maszyny jest kompaktowa i w maksymalnym stopniu ułatwia sterowanie, oferując przy tym udźwig 5480 kg dzięki 2 specjalnym obwodom układu hydraulicznego. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS. Proporcjonalne sterowanie WOM zapobiega szarpnięciom przy uruchomieniu i chroni podzespoły ciągnika oraz przekładnię. Przy czterech prędkościach WOM (540/540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i dwóch (1000 lub 1000ECO) z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki zastosowaniu opcji ECO w WOM, prędkość obrotów silnika można znacząco obniżyć i uzyskać oszczędności paliwowe. Nowy panel wskaźników InfoCentrePro przekazuje jasne, łatwe do zrozumiałe informacje na temat parametrów układu hydraulicznego i WOM. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą podłokietnika w kabinie. Modele Serii 6 są fabrycznie wyposażane w zestaw Light Kit lub Ready Kit do współpracy z ładowaczem czołowym. A to oznacza, że interfejsy ładowaczy czołowych znajdują się w każdym ciągniku. Koszty instalacji zostały znacznie zredukowane.

Kabina

Modele Serii 6 zostały wyposażone w kabiny najwyższej klasy. Unikalne na rynku: oferujemy zróżnicowane wyposażenie, parametry i poziomy komfortu. Wybór zależy wyłącznie od preferencji klienta. Wszystko w zgodzie z przeznaczeniem ciągnika, stosownie do potrzeb operatora i w zależności od warunków ekonomicznych. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 to dobry wybór. W zależności od wyposażenia kabin MaxiVision lub MaxiVision 2, istnieje możliwość wyboru różnych sposobów sterowania. Od prostych mechanicznych elementów manualnego sterowania do najbardziej zaawansowanych wersji wyposażenia ze sterowaniem elektronicznym. To również jest wyjątkowe. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach – pokrywa w kolorze zielonym, szyberdach ze szkłem absorbującym promieniowanie UV lub dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Cokolwiek Państwo wybierzecie, nowa Seria 6 spełni Państwa wymagania.

Gama produktów Deutz-Fahr:

Agrokid

210-220-230

Seria 5DF Ecoline

5080-5090-5100-5080.4-5090.4-5105

Seria 5DF / 5DS / 5DV

5080-5090-5100-5090.4-5105-5115

Seria 5DS TTV

5090-5100-5090.4-5105-5115

Agroplus F Keyline

70-80-80.4

Seria 4E

4070-4080-4090-4100

Seria 5D / 5D Ecoline

5080-5090-5090.4-5100.4

Seria 5G

5080-5090-5090plus-5100-5110-5110plus-5120

Seria 5

5105-5115-5125

Seria 6 (120-140KM)

6120-6130-6140

Seria 6 Agrotron (150-215KM)

6155.4-6165.4-6175.4-6155-6165-6175-6185-6205-6215 Powershift / RCshift / TTV

Seria 7 Agrotron TTV

7230-7250

Seria 9 Agrotron TTV

9290-9310-9340

Kombajn zbożowy

C6205-C6205TS

Kombajn zbożowy

C7205TS-C7205TSB-C7206TS-C7206TSB

Kombajn zbożowy

C9205TS-C9205TSB-C9206TS-C9206TSB



  Więcej informacji o produktach na stronie: http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/

 



Producent: Deutz-Fahr
Pliki do pobrania
Wyślij zapytanie dotyczące: Deutz-Fahr Serii 6 (150-215KM) do firmy Same Deutz-Fahr Polska Sp. z o.o., która zamieściła w naszym portalu rolnictwo.com.pl informację o tej ofercie.
Firma
Branża
Ulica
Kod / Miasto
Imię i nazwisko*
E-mail*
Telefon*
Fax
Treść*
Akceptuję regulamin ATCOM SP.Z O.O i zobowiązuję się do jego przestrzegania. * 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych pełna treść

Wyrażam zgodę w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r, D.U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami na przetwarzanie moich danych osobowych przez Atcom Sp.z o.o .w celu marketingowym.

Administratorem podanych danych osobowych jest Atcom Sp.z o.o., ul Fordońska 87, 85-719 Bydgoszcz. Dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności. Ma Pan/i prawo dostępu do danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. Więcej w Polityce prywatności.


*Pola oznaczone gwiazdkami są polami wymaganymi. (nie udzielamy odpowiedzi na zapytania bez podanego kontaktu teleadresowego).
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl