Deutz- Fahr ciągniki sadownicze



Same Deutz-Fahr Polska Sp. z o.o.

  • +48 81 460 29 66
Zapytaj o produkt
Wizytówka firmy

  • Informacje
  • Zdjęcia
  • Katalog PDF
  • Zapytaj o produkt
  • Pozostała oferta



DEUTZ-FAHR
to niemiecka niezawodność, precyzja w produktach i wyjątkowa obsługa klienta. Oferta obejmuje gamę ciągników rolniczych i kombajnów zbożowych. Deutz-Fahr to synteza innowacyjnej technologii zintegrowanej w awangardowych produktach, wytyczających trendy w światowym rolnictwie. Wydajność, niezawodność i łatwość zastosowania we wszystkich warunkach potwierdzają najwyższą jakość produktów marki Deutz-Fahr.

Strona www:

http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/

www.facebook.com/DeutzFahr

NOWE MODELE CIĄGNIKÓW SADOWNICZYCH

Nowa gama modeli ciągników sadowniczych marki Deutz-Fahr – Serie 5DS – 5DF – 5DV oraz 5DF Ecoline charakteryzują takie cechy jak wyjątkowo bogata oferta modeli, które oferują najwyższy poziom komfortu, ogromna wszechstronność, doskonałe prowadzenie i trakcja w trudnych warunkach terenowych. Gamę otwierają proste, mechaniczne modele z pięcio-biegową skrzynią, lekkie, kompaktowe z układem hydraulicznym sterowanym dźwigniami. Modele z bogatym wyposażeniem oferują skrzynię z półbiegami Powershift, rewers elektro-hydrauliczny Powershuttle, kabinę na czterech słupkach, wielowahaczowy układ amortyzacji kół przedniej osi, wydajny układ hydrauliczny i podnośnik elektroniczny. Wykorzystanie kompaktowego silnika FARMotion, spełniającego wymogi normy emisji spalin Euro 3b w połączeniu z nową, zwartą bryłą maski silnika oraz nowym wspornikiem osi pozwoliło na jeszcze większą redukcję promienia zawracania ciągnika, co dodatkowo ułatwia manewrowanie.

 

SILNIK

Nowe modele ciągników sadowniczych DEUTZ-FAHR wyposażone są w trzy- lub cztero-cylindrowe silniki FARMotion. Silniki spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 3b / Tier 4i, dzieki wykorzystaniu zewnętrznej, chłodzonej recyrkulacji spalin oraz katalizatora utleniającego Diesel Oxidation Catalyst (DOC). Silniki FARMotion zaprojektowano specjalnie celem wykorzystania ich w ciągnikach, dzieki temu oferują doskonałe parametry eksploatacyjne, osiągi, trwałość i niezawodność przy zachowaniu minimalnej ilości czynności obsługowych. Silnik generuje wysoką moc, wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa. Wykorzystanie układu wtryskowego Common Rail pozwoliło na zwiększenie elastyczności silnika przy zachowaniu zredukowanego zużycia paliwa. Jednocześnie silnik oferuje stały moment obrotowy w zakresie obrotów od 1200 do 1800 obr/min (model 5115). Aż 95% momentu obrotowego dostępne jest już od 600 obr/min, co ułatwia pracę przy stale zmieniającym się obciążeniu w pracach z WOM. Wartość startowego momentu wynosi aż 800 obr/min i jest to 85% wartości momentu maksymalnego.  Nowy układ chłodzenia oferuje zmienione gabaryty chłodnic. Główna chłodnica silnika jest teraz większa i oferuje lepszą wymianę ciepła, zwiększono także wymiary Intercoolera. Pakiet chłodnic ma także nową chłodnicę paliwa, układu klimatyzacji oraz nowe przewody doprowadzające paliwo do silnika. Aby ułatwić prowadzenie czynności obsługowych i usprawnić czyszczenie pakietu chłodnic, pomiędzy chłodnicami umieszczono podwójny filtr siatkowy, który operator może w prosty sposób wysunąć z prawej strony silnika. Nowe modele korzystają z filtrów powietrza PowerCore w technologii nano-włókien. Dodatkowo ciągnik wyposażono w wyrzutnik pyłów, co zwiększa odstępy pomiędzy okresowymi i czyszczeniem przeglądami filtra. Obudowę filtra umieszczono w przedniej części komory silnika, dzięki temu operator ma łatwy dostęp. Za filtrem głównym, znajduje się filtr wskaźnikowy informujący o tym czy filtr główny nadaje się do dalszej eksploatacji czy do wymiany. Pomimo konieczności zamontowania dodatkowych podzespołów układu wydechowego w komorze silnika (spełnienie wymogów normy Euro 3b) – gabaryty ciągników sadowniczych DEUTZ-FAHR pozostały niezmienione. Wydech umieszczono po lewej stronie silnika, po prawej pozostawiono miejsce na dodatkowe obwody hydrauliki. Dostępny jest wydech z rurą pod silnik lub na słupku kabiny. Nowe modele ciągników sadowniczych oferowane są z trzema wersjami zbiorników paliwa. Zbiornik zintegrowano ze wspornikiem przedniej osi, aby uzupełnić paliwo nie trzeba otwierać maski silnika – w przedniej jej części umieszczono otwieraną pokrywę z dostępem do korka wlewu.

 

WIELOWAHACZOWA AMORTYZACJA PRZEDNIEJ OSI

Nowe modele sadowników oferowane są z opcjonalnym układem amortyzacji kół przedniej osi. Jest to układ wielowahaczowy, adaptacyjny, sterowany elektro-hydraulicznie, który współpracuje z systemem trakcji sterującym blokadę mechanizmów różnicowych DTC (Differential Traction Control). Układ automatycznie poziomuje ciągnik. Dzięki temu ciągnik oferuje najlepszą trakcję, dużą stabilność, ogromny komfort jazdy i najwyższe bezpieczeństwo zarówno w trakcie jazdy po drodze jak i w sadzie. Kąt skrętu kół zwiększono o dodatkowe 3 do 5 stopni (w zależności od modelu i kół), pozwoliło to na redukcję o 10% promienia zawracania.

 

NAPĘD

Dzięki nowym przełożeniom, skrzynia o konstrukcji wykorzystującej 3 wałki w modelach Serii 5DV i Serii 5F Ecoline może osiągać prędkość maksymalną wynoszącą 52,08 km/h. Dzieki temu, ciągnik może poruszać się z realną prędkością 40 km/h, niezależnie od zamontowanego ogumienia. Układ napędowy nowych ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR zaprojektowano w odpowiedzi na wysokie oczekiwania klientów. Wydajność, wszechstronność i uniwersalność były na etapie projektowania najważniejszymi cechami. Napęd z trzema półbiegami PowerShift i pięcioma biegami głównymi to wyznacznik standardów w tej klasie. Napęd oferuje 45+45 przełożeń. Dla zwiększenia komfortu, na dźwigni zmiany biegów umieszczono przycisk sprzęgła ComfortClutch, który pozwala na zmianę biegów głównych bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Funkcja Stop&Go (wersja GS) pozwala na zatrzymanie ciągnika bez konieczności wciskania pedału sprzęgła w podłodze. Modele Serii 5DS, 5DV i 5DF mogą być wyposażone w podstawową skrzynię biegów z 30 przełożeniami do jazdy do przodu i 15 do tyłu. Modele Serii 5DF Ecoline są w taki układ napędowy wyposażone w standardzie. Prędkość maksymalna 40 km/h ECO może być osiągana niezależnie od wybranych opcji wyposażenia i rodzaju ogumienia. Skrzynie Overspeed z prędkością ECO pozwalają zredukować zużycie paliwa w transporcie.

 

HYDRAULIKA

Dla utrzymania najwyższej wydajności w pracach w sadzie i winnicy i pełnego wykorzystania potencjału osprzętu Deutz-Fahr wprowadza zmiany dotyczące układu hydraulicznego ciągników sadowniczych. Wykorzystanie maszyn napędzanych silnikami hydraulicznymi wymaga stosowania wydajnych pomp oraz precyzyjnego sterowania wydatkiem, czasem podawania oleju, dużej liczby wyjść układu z tyłu i z przodu ciągnika i możliwości sterowania wieloma funkcjami maszyny pod jednym sterownikiem w ciągniku. Najnowsze modele Deutz-Fahr Serii 5DS / 5DV / 5DF oraz 5DF Ecoline będą wyposażone w trzy wersje układów hydraulicznych: SETTING-FLOW / POWER-FLOW / HIGH-FLOW.

 

HYDRAULIKA SETTING-FLOW

Układ tworzy moduł z wyjściami hydrauliki montowany z przodu (przy kabinie ciągnika) zasilany olejem przez pompę tandemową (podwójną) o wydatku 38+26 l/min, montowaną na skrzyni biegów. Ciągnik posiada 8 wyjść (4 obwody) montowanych przy kabinie po jej lewej stronie i dwa wyjścia (jeden obwód) zduplikowany z tylnego rozdzielacza. System jest sterowany joystickiem elektronicznym na prawej konsoli w kabinie.

 

HYDRAULIKA POWER-FLOW

Układ tworzy moduł z wyjściami hydrauliki montowany z przodu (przy kabinie ciągnika) zasilany olejem przez pompę tandemową (podwójną) o wydatku 49,5+17,6 l/min, montowaną na silniku. Ciągnik posiada z prawej strony wyjście zasilania Power Beyond a z lewej strony dwa obwody sterowane elektro-hydraulicznie. System jest sterowany joystickiem elektronicznym na prawej konsoli w kabinie.

 

HYDRAULIKA HIGH-FLOW

Układ tworzy moduł z wyjściami hydrauliki montowany z przodu (przy kabinie ciągnika) zasilany olejem przez pompę tandemową (podwójną) o wydatku 49,5+17,6 l/min, montowaną na silniku. Ciągnik posiada z prawej strony 8 wyjść (4 obwody) a z lewej strony 4 wyjścia (2 obwody) sterowane elektro-hydraulicznie. System jest sterowany joystickiem elektronicznym na prawej konsoli w kabinie.

 

 

 

KABINA

Także ciągniki specjalistyczne powinny oferować operatorowi najwyższy komfort i ergonomię obsługi. Zwłaszcza ciągniki tego rodzaju narażone są przecież na prace w gorących klimatach, przy dużym zapyleniu, w ciasnych pomieszczeniach i z maszynami, które wykorzystują środki chemiczne. Cztero-słupkowa kabina ciągników specjalistycznych marki DEUTZ-FAHR to wyznacznik jakości i komfortu w tej klasie maszyn. Kabiną oferuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach, posiada jednoczęściową szybę przednią i duże, szeroko-otwierane drzwi wejściowe. Na zewnątrz kabina ma zwartą konstrukcję i jest wąska. Nie ma ostrych krawędzi, co zabezpiecza rośliny w trakcie przejazdów rzędami sadów. We wnętrzu wykorzystano wysokiej jakości materiały i ergonomiczne przyrządy sterownicze. W konstrukcji wykorzystano szereg materiałów, które skutecznie tłumią hałas. Wydajny układ klimatyzacji utrzymuje temperaturę niezależnie od warunków pogodowych na zewnątrz. W ofercie znajdują się różne wersje fotela - od wersji z amortyzacją mechaniczną po amortyzację pneumatyczną. Kabina pozwala na prace z opryskiwaczami, dzięki temu, że we wnętrzu panuje podwyższone ciśnienie.

 

 

GAMA PRODUKTÓW DEUTZ-FAHR:

Agrokid

210-220-230

Seria 5DF Ecoline

5080-5090-5100-5080.4-5090.4-5105

Seria 5DF / 5DS / 5DV

5080-5090-5100-5090.4-5105-5115

Seria 5DS TTV

5090-5100-5090.4-5105-5115

Agroplus F Keyline

70-80-80.4

Seria 4E

4070-4080-4090-4100

Seria 5D / 5D Ecoline

5080-5090-5090.4-5100.4

Seria 5G

5080-5090-5090plus-5100-5110-5110plus-5120

Seria 5

5105-5115-5125

Seria 6 (120-140KM)

6120-6130-6140

Seria 6 Agrotron (150-215KM)

6155.4-6165.4-6175.4-6155-6165-6175-6185-6205-6215 Powershift / RCshift / TTV

Seria 7 Agrotron TTV

7230-7250

Seria 9 Agrotron TTV

9290-9310-9340

Kombajn zbożowy

C6205-C6205TS

Kombajn zbożowy

C7205TS-C7205TSB-C7206TS-C7206TSB

Kombajn zbożowy

C9205TS-C9205TSB-C9206TS-C9206TSB

Więcej informacji o produktach na stronie: http://www.deutz-fahr.com/pl-pl/

 



Producent: Deutz-Fahr
Pliki do pobrania
Wyślij zapytanie dotyczące: Deutz- Fahr ciągniki sadownicze do firmy Same Deutz-Fahr Polska Sp. z o.o., która zamieściła w naszym portalu rolnictwo.com.pl informację o tej ofercie.
Firma
Branża
Ulica
Kod / Miasto
Imię i nazwisko*
E-mail*
Telefon*
Fax
Treść*
Akceptuję regulamin ATCOM SP.Z O.O i zobowiązuję się do jego przestrzegania. * 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych pełna treść

Wyrażam zgodę w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r, D.U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami na przetwarzanie moich danych osobowych przez Atcom Sp.z o.o .w celu marketingowym.

Administratorem podanych danych osobowych jest Atcom Sp.z o.o., ul Fordońska 87, 85-719 Bydgoszcz. Dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności. Ma Pan/i prawo dostępu do danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. Więcej w Polityce prywatności.


*Pola oznaczone gwiazdkami są polami wymaganymi. (nie udzielamy odpowiedzi na zapytania bez podanego kontaktu teleadresowego).
 
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce używania plików Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.
tel./fax +48 52 34 609 34 | e-mail: redakcja@rolnictwo.com.pl